"פרס לטרור": דיון סוער בבג"ץ על החזרת גופות מחבלים

הרצל חגג', אביה של סגן שיר שנרצחה בפיגוע בארמון הנציב, ניסה להשמיע את עמדתו בדיון ולטענתו הותקף מילולית על ידי בני משפחות המחבלים, "כל גופה של מחבל צריכה להיזרק לים"

חדשות כיפה משה ויסטוך 18/07/18 08:41 ו באב התשעח

"פרס לטרור": דיון סוער בבג"ץ על החזרת גופות מחבלים
משפחות המחבלים צועקות על המשפחות השכולות, צילום: אם תרצו

דיון סוער, בנושא החזרת גופות מחבלים, התקיים אתמול (שלישי) בבג"ץ ובהמשך אף גלש לעימות של ממש בין המשפחות השכולות למשפחות המחבלים.

לטענת נציגי המשפחות השכולות, ובראשן הוריה של שיר חג'ג' שנרצחה בפיגוע הדריסה בארמון הנציב בינואר 2017, קרובי המחבלים החלו לצרוח בזמן שאחד מהם ביקש את רשות הדיבור בדיון והפריעו למהלך הדיון.

"מדובר באבסורד שאין שני לו", אמר אביה של הנרצחת, הרצל חג'ג' שהגיע לדיון עם רעייתו מירב. לדבריו, "לא צריך לאפשר למשפחה שמתגאה ושחינכה את בנה לרצח ושנאה  של ישראלים מקום קבורה מכובד. זהו פרס לטרור. כל גופה של מחבל צריכה להיזרק לים כמו שארה'ב עשתה עם הגופה של בן לאדן".

יו"ר תנועת 'אם תרצו' מתן פלג, שתנועתו מלווה את המשפחות השכולות, אמר כי "אם היה צריך הוכחה נוספת לכך שמשפחות המחבלים תומכות ברוצחים שיצאו מקרבן הרי שבדיון בבג"ץ ראינו זאת ביתר שאת. כאשר הן צובאות על פתח בית המשפט העליון מדובר בהזיה גדולה שבעתיים".

עוד הוא אמר כי "מציאות בה משפחות שכולות מותקפות פיזית על ידי משפחות מרצחים בבית המשפט העליון של מדינת ישראל הוא מצב שאסור לקבל בשום אופן. פשוט בושה".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן