פריימריז בליכוד: ראש הממשלה מקדם את ח"כ אמיר אוחנה

לקראת הבחירות המקדימות במפלגת הליכוד, שצפויות להיערך בשבוע הקרוב, ראש הממשלה מקדם את חברי הכנסת והשרים המועדפים עליו באמצעות סרטונים ועצומות

חדשות כיפה חדשות כיפה 03/02/19 08:25 כח בשבט התשעט

פריימריז בליכוד: ראש הממשלה מקדם את ח"כ אמיר אוחנה
נתניהו בישיבת סיעת הליכוד עם אמיר אוחנה, צילום: כיפה

ביום שלישי יגיעו כ-120 אלף בעלי זכות הבחירה בפריימריז להצביע ולנסות לקדם את הח"כים שייצגו את התנועה בארבע השנים הקרובות. אחד הנתונים המשפיעים על התוצאות הוא כמובן שאלת תמיכת רה"מ נתניהו-בדיקת "ישראל היום" מגלה את מי מקדם ראש הממשלה, כשבראש הרשימה הפתעה - ח"כ אמיר אוחנה. אחריו בחמישייה הראשונה: מירי רגב, יריב לוין, ישראל כץ ויובל שטייניץ.

נתניהו נמנע מלתדרך את אנשיו לגבי זהות הרשימה הארצית הרצויה בעיניו, שאליה מתמודדים חברי הכנסת והשרים, אך בחודשיים האחרונים פעל ראש הממשלה לקדם שרים וחברי כנסת מהליכוד, באמצעים שונים, וזאת על מנת לסייע להם להתברג במקומות הגבוהים ברשימה. בין השאר קידם נתניהו את חברי הליכוד המועדפים עליו על ידי שיתוף פעולה פומבי, סרטונים משבחים, חתימת עצומות והשתתפות באירועים.

בראש הרשימה, באופן מפתיע, נמצא ח"כ אמיר אוחנה. נתניהו דאג לשבח את אוחנה כמה פעמים על קידום חוק הלאום, כולל בשבוע האחרון. מייד אחריו נמצאת השרה מירי רגב, שאיתה הקפיד רה"מ להצטלם בשבוע שעבר, ביחד עם נבחרת הג'ודו של ישראל. עוד ברשימה השר יריב לוין, שעימו ערך נתניהו מפגש מתוקשר כדי לציין את שבירת השיא בתיירות הנכנסת. השר ישראל כץ גם הוא חזק ברשימה, ועימו כזכור גזר נתניהו סרטים לחנוכת כבישים חדשים. גם השר יובל שטייניץ ברשימת המומלצים, ועימו הצטלם נתניהו על אסדת הגז בלב ים.

אין בשלב זה ״רשימת מומלצים״ של ראש הממשלה נתניהו לפריימריז. כל פרסום בנושא איננו נכון והוא לא יותר מספקולציה.