בן 30 ביצע עבירות מין בקטינות, נתפס, השתכר וניסה להתאבד בתאונת דרכים

כתב אישום הוגש נגד בן 30 מירושלים שביצע עבירות מין ברשת כלפי ילדות ונערות ברשת. בין היתר התחזה לאחר ויצר קשר עם מספר רב של קטינות וגרם להן לשלוח לו תמונות אינטימיות. הוא נעצר אחרי שניסה לשים קץ לחייו בתאונת דרכים עצמית מכוונת. צפוי נגדו כתב אישום

חדשות כיפה חדשות כיפה 02/04/24 08:26 כג באדר ב'

בן 30 ביצע עבירות מין בקטינות, נתפס, השתכר וניסה להתאבד בתאונת דרכים
ההתכתבות המרשיעה, צילום: דוברות המשטרה

משטרת ישראל פתחה בחקירה מקיפה ורגישה בעקבות תלונה שהתקבלה במוקד 105 (המטה הלאומי להגנה על ילדים ברשת) בחשד כי חשוד בן 30 יצר קשר פסול עם קטינה וביקש לשלוח לו תמונות מיניות שלה, דרך הרשת החברתית "טיקטוק".

חוקרי המשטרה חשפו את זהות החשוד, תושב אזור ירושלים בשנות ה-30 לחייו. תחילה נפתחה חקירה סמויה במשטרה במטרה לבסס נגדו ראיות לביצוע המעשים ולהתחקות אחר כל הילדות והנערות שנפלו קורבן למעשיו. חוקרי המשטרה אספו ממצאים וראיות שקושרים את החשוד ליצירת קשר עם מספר רב של קטינות בגילי 15-9 שמהן ביקש לשלוח לו תמונות של איבריהן האינטימיים. חלקן נענו לבקשתו בתמימות רבה.

רכבו של החשוד לאחר התאונה

רכבו של החשוד לאחר התאונה, צילום: דוברות המשטרה

ביצע תאונת דרכים עצמית מכוונת כשהתהפך עם רכבו

על פי החשד, כשהבין החשוד שהתחזק החשד כלפיו, נסע עם רכבו לאחר שהשתכר וביצע תאונת דרכים עצמית מכוונת כשהתהפך עם רכבו בסמוך למחלף הראל. בהמשך התברר כי ניסה לשים קץ לחייו בעקבות המעשים שביצע. לאחר טיפול רפואי שקיבל, הוא הועבר להמשך חקירה בתחנת המשטרה בגין שימוש בגופו של קטין לפרסום תועבה, העברת מידע כוזב במחשב, הטרדה מינית, מעשה מגונה בקטינים והתחזות לאחר במטרה להונות.

המשטרה איתרה 9 קטינות שנפלו קורבן

במסגרת החקירה שערכו במשטרה, אספו החוקרים ראיות ועדויות רבות. המשטרה איתרה 9 קטינות, ילדות ונערות, שעל פי החשד נפלו קורבן למעשיו של החשוד. שיטת החשוד לביצוע זממו הייתה זהה, כשאותו החשוד פנה אליהן באמצעות הרשת תוך התחזות לאחר, וביצע את העבירות המיוחסות לו. בין הממצאים שאותרו, תמונות עירום של מספר קטינות שנשלחו לחשוד על פי דרישתו, בחלק מהמקרים תוך איומים כלפיהן.

בימים האחרונים השלימו חוקרי המשטרה במחוז ירושלים את החקירה וגיבשו תשתית ראייתית למעשיו החמורים. בסוף השבוע האחרון, הוגשה הצהרת תובע בדבר הכוונה להגיש נגדו כתב אישום במהלך הימים הקרובים, ומעצרו הוארך פעם נוספת עד לתאריך 2.4.24.