משאית משלוחים התפוצצה בנתניה - פצוע במצב קשה

המשטרה איתרה שרידי פריט אמל"ח ברכב המשלוחים של שופרסל שהתפוצץ בנתניה, גבר כבן 35 נפצע באורח בינוני עד קשה. "כשהגעתי למקום אזרחים שהיו בקרבת מקום סיפרו לי שלפתע שמעו פיצוץ והרכב עלה באש"

חדשות כיפה חדשות כיפה 02/01/24 09:10 כא בטבת התשפד

משאית משלוחים התפוצצה בנתניה - פצוע במצב קשה
זירת האירוע, צילום: דוברות איחוד הצלה

צוותי הרפואה של איחוד הצלה העניקו סיוע רפואי ראשוני לגבר כבן 35 שנפצע באורח בינוני עד קשה בזירת פיצוץ ושריפת רכב בשדרות טום לנטוס בנתניה. רחמים כהן חובש ביחידת האופניים של איחוד הצלה שהיה ראשון במקום סיפר: "כשהגעתי למקום אזרחים שהיו בקרבת מקום סיפרו לי כשלפתע שמעו פיצוץ והרכב עלה באש. הוא שכב מחוץ לרכב וסל מחבלות בפלג גופו העליון, יחד עם חובשים נוספים הענקנו לו סיוע רפואי ראשוני מציל חיים ולאחר מכן הוא פונה בניידת טיפול נמרץ לבית החולים כאשר מצבו מוגדר בשלב זה בינוני עד קשה".

זירת הפיצוץ צילום: דוברות איחוד הצלה

שרידי אמל"ח אותרו ברכב

במשטרה מעדכנים כי שרידי פריט אמל"ח ברכב בנתניה. חבלן המשטרה העביר את הפריט להמשך בחינה ומיצוי ראיות במעבדות הזיהוי הפלילי. הבוקר (ג') המשטרה פתחה כעת בחקירה, עם קבלת דיווח במוקד 100 בדבר קול נפץ שנשמע ברחוב טום לנטוס בעיר נתניה, כאשר בתום סריקות אותרו שרידי פריט אמל"ח ברכב במקום.

בתוך כך, חבלן המשטרה בחן את שרידי הפריט, לצד סריקה במקום להסרת כל סיכון נוסף לציבור ובתום הפעילות העביר את הממצאים להמשך מיצוי ראיות במעבדות הזיהוי הפלילי של משטרת ישראל, במסגרת חקירה שנפתחה לבחינת הרקע והנסיבות.