כוחות המשטרה וצה"ל מיפו את ביתו של מחבל ערבי ישראלי לקראת הריסה

כוחות משטרה וצה"ל מיפו את ביתו של ערבי תושב בית חנינא שביצע את פיגוע הירי לעבר תחנת שלם. בנוסף, נעצר חשוד שהסיע את המחבל לאזור הפיגוע ונבדקת מידת מעורבותו. מוסיף להיות קשה מצבו של אחד מהשוטרים שנפצעו בפיגוע הירי

חדשות כיפה חדשות כיפה 15/10/23 15:43 ל בתשרי התשפד

כוחות המשטרה וצה"ל מיפו את ביתו של מחבל ערבי ישראלי לקראת הריסה
הרס בית מחבל, ארכיון, צילום: דובר צה"ל

כוחות משטרה וצה"ל ביצעו היום (א') מדידה ומיפוי של בית המחבל מבית חנינא שביצע את פיגוע הירי לעבר תחנת שלם בשבוע שעבר. בנוסף, ימ"ר ירושלים עצרו חשוד שהסיע את המחבל לאזור הפיגוע ונבדקת מידת מעורבותו. בתוך כך, מוסיף להיות קשה מצבו של אחד מהשוטרים שנפצעו בפיגוע הירי ביום חמישי האחרון.

מיפוי ביתו של המחבל

נעצר חשוד שהסיע את המחבל לפיגוע הירי בתחנת שלם

היחידה המרכזית של מחוז ירושלים עצרה חשוד תושב מזרח ירושלים, בחשד שהסיע את המחבל שביצע את פיגוע הירי ביום חמישי האחרון לעבר תחנת שלם. חוקרי המשטרה בודקים בימים אלו את הקשר שלו לפיגוע.

בסוף השבוע האחרון בוצעה פעילות של שוטרי מחוז ירושלים יחד עם כוחות צה"ל וגורמים נוספים למדידה ומיפוי לקראת הריסת בית המחבל בשכונת בית חנינא. המשטרה פועלת בימים אלו יחד עם עיריית ירושלים וגורמי ביטחון נוספים במטרה לבחון טיפולים נוספים.

מוסיף להיות קשה מצבו של אחד משוטרי תחנת שלם

בתוך כך, מוסיף להיות קשה מצבו של אחד משוטרי תחנת שלם במחוז ירושלים שנפצע בעקבות הפיגוע מירי המחבל, והוא עודנו מאושפז בימים אלו בבית החולים כשהוא מורדם ומונשם. השוטר שנפצע באורח קל שוחרר לביתו. מפקד מחוז ירושלים ניצב דורון תורג'מן ביקר במהלך הסופ"ש את שני השוטרים שנפצעו ואיחל להם החלמה מהירה.