סחט באיומים ונעצר "נשארו לך 4 ימים לשלם 250,000 שקלים או שנרצח את הבן שלך"

שוטרי המחוז הצפוני עצרו חשוד בסחיטה באיומים, ירי ופציעה. כנגד החשוד הוגש כתב אישום בבית המשפט המחוזי בנצרת. בתחילה הגיעו 2 רעולי פנים וביצעו ירי לערב רכבו של הקורבן כאשר לאחר מכן התבצעה שיחת האיומים

חדשות כיפה חדשות כיפה 28/09/23 08:31 יג בתשרי התשפד

"נשארו לך 4 ימים לשלם 250,000 שקלים או שנרצח את הבן שלך"
החשוד בסחיטה באיומים, צילום: דוברות המשטרה

באחד הימים של חודש אוגוסט האחרון בשעות הערב בנצרת, הגיעו 2 רעולי פנים וביצעו ירי לערב רכבו של הקורבן. כתוצאה מהירי הוא נפצע באורח בינוני ופונה לקבלת טיפול רפואי. זמן קצר לאחר ביצוע הירי קיבל הקורבן שיחת איום ובו נדרש לשלם סכום של 250,000 שקלים תוך 5 ימים אחרת ירצחו את בנו וזה על רקע חשדות הנאשם כי הקורבן מנהל קשר רומנטי נוסף.

תיעוד רעולי הפנים יורים על בית הקורבן צילום: דוברות המשטרה

ירי לרכב ולבית ושתי שיחות איומים

במטרה להפעיל לחץ על הקורבן לשלם את הסכום הגיעו שוב 2 רעולי פנים לעבר ביתו וביצעו ירי שפגע בחלונות הבית ו-2 כדורים חדרו לסלון בזמן שבני משפחתו נמצאים במקום. זמן קצר לאחר הירי קיבל שיחת איומים נוספת בדרישה לתשלום הכסף: "אם הבן שלך על חבל תליה היית משיג אותם, הבנת אותי, אני אומר לך נשאר לך 4 ימים".

בסיום חקירה מאומת של שוטרי המחוז הצפוני שכללה מספר רב של פעולות חקירה הוגש כנגד החשוד (בן 20, תושב נצרת) כתב אישום באמצעות פרקליטות מחוז צפון בין היתר בגין סחיטה באיומים,ירי ועבירות נשק.