צפו בתיעוד חיסול לאור יום: חמושים עצרו את התנועה ורצחו גבר בן 50

חמושים עצרו את התנועה סמוך לגשר פז בחיפה ופתחו באש לעבר רכב מרצדס שעמד מאחוריהם, בן 50 נרצח במקום, הרקע לאירוע פלילי. המשטרה פתחה בסריקות אחר היורים

חדשות כיפה חדשות כיפה 27/09/23 09:50 יב בתשרי התשפד

חיסול לאור יום: חמושים עצרו את התנועה ורצחו גבר בן 50
זירת הירי, צילום: דוברות המשטרה

האלימות בחברה הערבית לא נגמרת ולמרות ההצהרות, ארגוני הפשיעה ממשיכים לעשות ככל העולה על רוחם.הבוקר (ד')עצרו חמושים את התנועה על גשר פז בחיפה ופתחו בירי לעבר גבר בן 50 ששהה ברכב, מותו נקבע במקום. המשטרה פתחה בסריקות אחר מבצעי העבירה, לצד איסוף ממצאים בזירות השונות ע"י חוקרי המז"פ במסגרת חקירת האירוע.

תיעוד קשה: רגעי החיסול בחיפה

"הפציעה הייתה קריטית ונאלצנו לקבוע את מותו"

ממד"א נמסר: בשעה 09:09 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב כרמל, על גבר שנפצע באירוע אלימות בדרך ישראל בר יהודה בחיפה. חובשים ופראמדיקים של מד"א מדווחים על גבר כבן 50 ללא סימני חיים וקובעים את מותו. ישי לוי, חובש מד"א שהגיע לזירה סיפר: "ראינו את הגבר שוכב כשהוא מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה וסובל מפציעות חודרות בגופו. ביצענו בדיקות רפואיות אבל הפציעה שלו הייתה קריטית ונאלצנו לקבוע את מותו".

בעקבות ההודעה על רצח הגבר בחיפה, עמותת יוזמות אברהם מסרה כי 183 ערבים קיפחו את חייהם בשנת 2023 בנסיבות הקשורות לאלימות ולפשיעה, מהם 174 אזרחים, 9 שאינם אזרחים, מדובר בעלייה של יותר ממאה אחוזים ביחס לתקופה המקבילה בשנה שעברה, אז היו 80 קורבנות.