כדור אחר כדור: המשטרה חשפה את "התיעוד האכזרי"

שלושה חשודים נתפסו ונעצרו על ידי המשטרה בחשד למעורבות בירי שהתרחש לפני כחודש בשכונת אבו תור בירושלים, בעקבות סכסוך על רקע רומנטי. מעצרם הוארך, כתב אישום יוגש בימים הקרובים

חדשות כיפה חדשות כיפה 21/09/23 08:41 ו בתשרי התשפד

כדור אחר כדור: המשטרה חשפה את "התיעוד האכזרי"
תיעוד האירוע הקשה, צילום: דוברות המשטרה

שלושה חשודים נתפסו ונעצרו על ידי המשטרה בחשד למעורבות בירי שהתרחש לפני כחודש בשכונת אבו תור בירושלים בעקבותיו נפצע אדם באורח קשה. בתום החקירה, המשטרה פיענחה את המקרה, וצפוי כתב אישום נגד המעורבים בימים הקרובים.

לפני כחודש בשעות הלילה, התקבל במוקד המשטרה דיווח על ירי שהתרחש בשכונת אבו תור בירושלים והוביל לפציעתו של תושב העיר העתיקה באורח קשה. שוטרי תחנת עוז במחוז ירושלים הוזעקו למקום, החלו בפעולות חקירה לאיתור זירת המקרה, איסוף ממצאים ואיתור חשודים. חקירת המקרה הוטלה על היחידה ללחימה בפשיעה של מרחב קדם במחוז ירושלים.

תיעוד האירוע צילום: דוברות המשטרה

בעקבות סכסוך על רקע רומנטי

מחקירת המקרה עלה כי בעקבות סכסוך על רקע רומנטי שהתגלע בין המעורבים, החשודים יצרו קשר באמתלה עם הקורבן וקבעו להיפגש עימו בשכונת אבו תור. הקורבן הגיע למקום המפגש ברכבו ובאותה בעת, הגיעו למקום החשודים. בשלב מסויים אחד מהם החל לירות לעבר רכבו של הקורבן ושניים נוספים מנעו ממנו להמלט מהמקום ואף תקפו אותו וגרמו נזק לרכבו. כתוצאה מהמקרה, הקורבן נפגע באורח קשה.

עצור, ארכיון

מעצרם הוארך, ארכיון, צילום: Chaim Goldberg/Flash90

החשודים ביקשו מהקורבן את מכשיר הפלאפון שהיה ברשותו ובכל פעם שסירב לבקשתם למסור את המכשיר, אחד החשודים ירה בו באכזריות כדור נוסף עד לגמר התחמושת. בהמשך, החשודים הצליחו לגנוב את מכשיר הפלאפון שהיה ברשות הקורבן ונמלטו מהמקום.

כתב אישום יוגש בימים הקרובים

חוקרי המשטרה ביל"פ קדם יחד עם חוקרי תחנת עוז, הצליחו להתחקות אחר הרכב שנמלט מהמקום ומכשיר הפלאפון הגנוב. השוטרים עצרו 3 חשודים (בשנות ה- 20 לחייהם תושבי אבו תור). החשודים הועברו לחקירה ביל"פ קדם. מעצרם של החשודים הוארך על ידי בית המשפט מעת לעת. לאחר שהמשטרה גיבשה תשתית ראייתית נגד החשודים, צפוי נגדם כתב אישום ע"י הפרקליטות בימים הקרובים.