צפו בתיעוד תקפו במוט ברזל באמצע הכביש: המשטרה עצרה חשודים שברחו לדירת מסתור

בתום מרדף של שבוע: משטרת ישראל תפסה שני צעירים שהסתתרו בדירת מסתור בבת ים לאחר שתקפו בבריונות בני משפחה, בעת שנסעו בעיר טבריה. אמש בית משפט השלום בטבריה האריך את מעצרם | צפו בתיעוד

חדשות כיפה חדשות כיפה 10/09/23 11:35 כד באלול התשפג

תקפו במוט ברזל באמצע הכביש: המשטרה עצרה חשודים שברחו לדירת מסתור
רגע התקיפה, צילום: דוברות המשטרה

בתום מצוד של שבוע ימים, שוטרי מחוז צפון עצרו בסוף השבוע, חשודים שתקפו משפחה באלימות בכביש בעיר טבריה. המשפחה התלוננה לפני כשבועיים כי בעת שנסעה בעיר, הותקפה בידי צעירים על רקע בריונות בכביש, תוך שהתוקף משתמש במוט ברזל ומנפץ את שמשת הרכב. זמן קצר לאחר האירוע נתפס הרכב החשוד, אך בעליו שוחרר לאחר מספר ימים על ידי בית המשפט.

ביום שישי האחרון בשעות הלילה, בתום המצוד, תוך שימוש בטכנולוגיה מתקדמת נעצרו החשודים בדירת מסתור בעיר בת ים. אמש (שבת), הובאו השניים בפני בית משפט השלום בטבריה שהאריך את מעצרם להמשך החקירה.

תפיסת החשודים

תפיסת החשודים צילום: דוברות המשטרה

תיעוד: תקיפת המשפחה

בתיעוד נראה אחד החשודים כאשר הוא עוצר את רכבו לפני רכב המשפחה, יוצא במהירות לעבר הרכב כשהוא אוחז בפטיש ומנפץ את שימשת רכב המשפחה. לאחר מכן, החשוד והנהג נמלטו מהמקום. ממשטרת ישראל נמסר: "משטרת ישראל מגלה אפס סובלנות לעבירות בריונות ואלימות מכל סוג שהוא המופנות כנגד אזרחים ופועלת במהירות ונחישות כנגד כל גילויי האלימות במטרה להביא את אותם עבריינים לדין".