סוכן סמוי הפליל עשרות סוחרים - אלו הסמים שנתפסו

נשק לא חוקי, קוקאין ואקסטזי בעשרות אלפי שקלים: סוכן סמוי הפליל 26 סוחרי סמים, ביותר מ-40 עסקאות פיקטיביות. כך פעל הסוכן להפללת החשודים

חדשות כיפה חדשות כיפה 22/08/23 13:59 ה באלול התשפג

סוכן סמוי הפליל עשרות סוחרים - אלו הסמים שנתפסו
צילום: shutterstock

פרקליטות מחוז ירושלים (פלילי) הגישה לבתי משפט השלום והמחוזי בירושלים כתבי אישום נגד 26 נאשמים, כבני 18-48, וזאת לאחר שביצעו 41 עסקאות סמים אשר פעילותם נחשפה באמצעות סוכן משטרתי. על פי כתבי האישום שהוגשו, במסגרת פעילות סוכן סמוי משטרתי נרכשו על ידו סמים מסוכנים כגון,קוקאין, דוסה, כדורי אקסטזי ועוד, בעסקאות שתואמו מראש ובוצעו עם הנאשמים.

כך הפליל הסוכן את סוחרי הסמים

באחד המקרים, לפני כחודשיים, שוחח אחד הנאשמים עם הסוכן, בין היתר על ענייני סמים, והשניים ניסו לתאם מפגש. הנאשם אמר לסוכן כי הוא פגש באדם המחזיק בסם מסוג קוקאין ברמה הטובה ביותר ויוכל לחבר ביניהם בתמורה כספית לפעילותו כמתווך. הסוכן ביקש לרכוש 20 גרם מסוג קוקאין לבדיקה.

השניים תיאמו כי ייפגשו בכניסה לתחנה המרכזית בתל אביב ומשם נסעו לקיוסק בשכונת התקווה בתל אביב. למקום הגיעו שני נאשמים נוספים שהעבירו לסוכן כ-20 גרם קוקאין בתמורה כספית לנאשמים. בהמשך התבצעו שתי עסקאות סמים נוספות בסכומים גבוהים הרבה יותר, כגון 61,000 שקלים לכ-250 גרם סמים.

קוקאין, אילוסטרציה

קוקאין, אילוסטרציה צילום: shutterstock

לפני כשבועיים ובהמשך לעסקאות הללו, התקשר אחד הנאשמים לסוכן ועדכן כי קיבל סחורה חדשה וביקש כי הסוכן ירכוש קילו קוקאין בתמורה ל-200,000 שקלים, לאחר דין ודברים בין השניים סוכם כי הסוכן ירכוש את הסמים תמורה 195,000 שקלים. הסוכן נסע אל חנייה הסמוכה לתחנת הדלק בצומת שורש, שם המתין ברכבו. אז הגיעו שני נאשמים ואחד מהם העביר לידי הסוכן חבילה עטופה בניילון נצמד ובתוכה הסמים. מיד לאחר מכן נעצרו הסוכן והנאשמים.

"מעשיהם של הנאשמים מעידים על מסוכנות"

במקרה אחר, החזיק אחד הנאשמים בביתו אקדח וסמים מסוגי קוקאין וקנביס, לפני כשבועיים הגיעו שוטרים לדירתו אז השליך הנאשם מחלון דירתו בקומה -20 את שקיות הקוקאין, גרב ובתוכה אקדח וכדורים אשר פגעו בעוצמה רבה ברצפה במרחק קצר מהשוטר וכמעט פגעו בו.

מהפרקליטות נמסר כי "מעשיהם של הנאשמים מעידים על מסוכנות תוך תעוזה רבה ואנו בטוחים כי פעילות הסוכן והמשטרה, תוך ליווי החקירה מראשיתה על ידי הפרקליטות, סיכלה עסקאות נוספות והפצה של סמים מסוכנים בכל רחבי הארץ".

הפללת סוחרי סמים (ארכיון)