רדף אחרי הקורבן ודקר מספר פעמים | כתב אישום חמור נגד צעיר מבני ברק

כתב אישום הוגש היום נגד גבר בן 27 מבני ברק בגין פציעה לאחר שדקר ופצע אדם בשל סכסוך כספי | הקורבן ניסה להימלט, אך התוקף רדף אחריו וריסס כלפיו גז מדמיע | התוקף נשלח למעצר עד תום ההליכים

חדשות כיפה חדשות כיפה 14/08/23 14:36 כז באב התשפג

רדף אחרי הקורבן ודקר מספר פעמים | כתב אישום חמור נגד צעיר מבני ברק
אילוסטרציה, צילום: Yossi Zamir/Flash90

משטרת ישראל הגישה היום (ב') כתב אישום נגד גבר שפצע קורבן על רקע סכסוך כספי בבני ברק. במוקד 100 של משטרת ישראל התקבל דיווח בתאריך 8.8.23 בשעות הצהריים, על חשוד שדקר גבר ברחוב רבי עקיבא בבני ברק ונמלט מהמקום. שוטרי יחידת שיטור עירוני בני ברק הגיעו למקום והחלו בסריקות שבמסגרתן איתרו את החשוד מסתתר בחדר מדרגות של בניין בעיר.

דלק אחרי הקורבן, הפיל אותו ופצע

השוטרים עצרו את החשוד, בן 27 מבני ברק והוא הועבר לחקירה בתחנת בני ברק שבסיומה נכלא ומעצרו הוארך מעת לעת. חוקרי תחנת בני ברק המשיכו בחקירה שבמסגרתה עלה כי החשוד הגיע לשוחח עם הקורבן, החל להכות אותו וריסס לעברו גז מדמיע. בתוך כך, הקורבן ניסה להימלט אך החשוד דלק אחריו, הפיל אותו, הרים את חולצתו של הקורבן ופצע אותו מספר פעמים באמצעות חפץ חד בפלג גופו העליון.

עם סיומה של החקירה בתחנת בני ברק, הגישה אתמול יחידת התביעות של משטרת מחוז ת"א כתב אישום נגד החשוד בגין פציעה כשהעבריין מזויין והפרת הוראה חוקית. כמו כן הוגשה בקשה למעצר עד תום ההליכים.