"מי בעד לינץ?": הוגשה תלונה בעקבות איום לרצח נתניהו

מפלגת הליכוד הגישה תלונה במשטרה ובשב"כ בעקבות איום מפורש לחייו של ראש הממשלה נתניהו, שלושה שבועות לאחר שקיבל מכתב איומים על קברו של אחיו יוני הי"ד

חדשות כיפה חדשות כיפה 20/07/23 13:53 ב באב התשפג

"מי בעד לינץ?": הוגשה תלונה בעקבות איום לרצח נתניהו
נתניהו, , צילום: Marc Israel Sellem/POOL

איומים לרצח נתניהו: שלושה שבועות לאחר שקיבל מכתב איומים על קברו של אחיו יוני הי"ד, מפלגת הליכוד הגישה היום (ה') תלונה הוגשה במשטרה ובשב"כ בעקבות איום מפורש לחייו של ראש הממשלה, בנימין נתניהו על ידי גולש בפייסבוק. "חייבים לעצור את ההסתה המסוכנת לרצח ולפעול נגדה בכל האמצעים", כתב נתניהו עם הגשת התלונה.

"אין מחילה למלאך החבלה. ביבי לכלא על הרס הדמוקרטיה הישראלית היפה. מי בעד לינץ' במוכר הרהיטים מקיסריה", כתב הגולש. כשנשאל בתגובות האם הוא קורא לרצח ראש הממשלה, הוא השיב תשובה חיובית.

סחיטה באיומים: כתב אישום נגד הצעיר שאיים על נתניהו

נזכיר כי בשבוע שעבר, פרקליטות המדינה הודיעה כי היא הגישה לבית משפט השלום בכפר סבא כתב אישום נגד צעיר בן 26 מכפר סבא בגין עבירה של סחיטה באיומים המופנית כלפי ראש הממשלה, בנימין נתניהו, אחרי שהניח מכתב איומים על קבר אחיו סא"ל יוני נתניהו הי"ד.

ראש הממשלה על קבר אחיו בהר הרצל

ראש הממשלה על קבר אחיו בהר הרצל צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

הנאשם איתר את קברו של יוני  שנטמן בבית העלמין הצבאי בהר הרצל, וכתב את המכתב הבא: "מה קורה יוני יגיבור? איך הולך לך שם למעלה? אה שכחתי, בטח אתה עומד במקום ואין יותר מדי לאן להתקדם. נתבקשתי להודיע לאחיך, פיפי נתניהו, שיש לו קצת זכויות או הרבה זכויות, אבל הם נגמרו. ומכאן, הר הרצל המקום הקדוש הזה, השעון מתקתק אחורה, עד לתאריך כ"ח בתשרי תשפ"ד בו אחיך חושב שהוא יגיע לגיל 74. שיהיה ברור זה איום ממדרגה ראשונה".