מזעזע: סיפק סמים לקטינה, פגע בה מינית ורדף אחריה עם סכין

תושב ירושלים שסיפק סמים לקטינה, הוביל אותה למקום מבודד ושם ביצע בה עבירות מין עד שהצליחה להימלט. החשוד נעצר ובשעה זאת מוגש נגדו כתב אישום בבית המשפט על ידי הפרקליטות

חדשות כיפה חדשות כיפה 07/07/23 09:24 יח בתמוז התשפג

מזעזע: סיפק סמים לקטינה, פגע בה מינית ורדף אחריה עם סכין
מרכז ירושלים, ארכיון, צילום: Nati Shohat/Flash90.

הותר לפרסום: לאחרונה, הגישה הקטינה תלונה במשטרה על מעשיו של חשוד שסיפק לה סמים וביצע בה עבירות מין במקום מבודד, ונפתחה חקירה בתחנת לב הבירה של מחוז ירושלים. במסגרת החקירה נעצר החשוד (34) ומעצרו הוארך בבית המשפט בירושלים (שלבקשת סנגורו הטיל איסור פרסום של המקרה).

הקורבן הצליחה למנוע זאת באמתלה כי ברצונה לשתות, החשוד רדף אחריה עם סכין

מחקירת המקרה עולה כי לפני מספר חודשים הגיעה הקורבן אל מרכז העיר ירושלים, שם פגשה חברים נוספים ובחשוד עצמו שסיפק לה סמים. כתוצאה מחומרים אלו ובהיותה בהשפעתם, הוביל החשוד את הקטינה אל מקום מבודד ושם ביצע בה עבירות מין.

בהמשך כשניסה לבצע פעם נוספת את זממו, הצליחה הקורבן למנוע זאת באמתלה כי ברצונה לשתות מים. אז יצאו השניים מהמקום, והקורבן הזעיקה את חברתה. כשזאת הגיעה, טענה בפניה כי הן צריכות להימלט במהירות והשתיים פתחו במנוסה. החשוד דלק אחריהן כשסכין בידו, ובהמשך נמלט מהמקום.

צילום: shutterstock

החשוד אותר לאחר שהיה מעורב באירוע תקיפה

לפני כשבוע וחצי אותר החשוד על ידי המשטרה, זאת לאחר שהיה מעורב באירוע תקיפה במרכז העיר. הוא הועבר לחקירה בתחנת לב הבירה ובמסגרתה המשיכו חוקרי תחנת לב הבירה באיסוף עדויות וממצאים המחזקים את החשדות המיוחסים לו. בימים אלו השלימו חוקרי המשטרה את הפעולות הנדרשות בעניינו וגובשה תשתית ראייתית מספקת לכדי כתב האישום שמוגש בשעה זאת על ידי הפרקליטות.

חוקרת עבירות מין בתחנת לב הבירה במרחב ציון, רס"ר מאירה מלכה, ציינה: "מדובר במקרה שבמהלכו ניצל החשוד את מצבה של הקורבן, ולאחר שסיפק לה סמים, פגע בה מינית ואף ניסה לסכל את מנוסתה לאחר מכן". לדבריה: "גם בחלוף זמן ולאחר שגמלה בליבה ההחלטה להגיש תלונה על עבירות המין שעברה לחוקרי המשטרה, מיד בוצעו מגוון פעולות חקירתיות בכדי להגיע לחקר האמת".