נעצר על החם: הפר מעצר בית ונתפס פורץ לאוטובוס

תושב ירושלים בן 54 נתפס פורץ לאוטובוס בתל אביב שבוע אחרי ששוחרר למעצר בית לאחר שנאשם בעבירות השל פריצה |כתב אישום הוגש נגדו הכולל אישומים בעבירות פריצה לרכב, גניבה מרכב והפרת הוראה חוקית

אביה טובי אביה טובי, חדשות כיפה 23/06/23 09:09 ד בתמוז התשפג

נעצר על החם: הפר מעצר בית ונתפס פורץ לאוטובוס
אילוסטרציה, צילום: Yossi Zamir/Flash90

ביום ראשון האחרון, בשעות הצהריים התקבל דיווח במוקד 100 על אדם חשוד ברחוב 2040 בתל אביב. שוטרי תחנת תל אביב צפון הגיעו למקום ועצרו את החשוד בשעת מעשה בתוך אוטובוס, אליו על פי החשד פרץ באמצעות ניפוץ  שמשת דלת האוטובוס.  על פי החשד, החשוד נכנס ועקר את מערכת המולטימדיה של האוטובוס ששוויה אלפי שקלים. בנוסף פתח מגירות והוציא תכולתן, אולם כאמור נתפס על חם בעודו בתוך האוטובוס, עך ידי השוטרים שהגיעו למקום.  

על פי החשד, זמן קצר קודם לכן פרץ  לרכב נוסף באותו מקום, באמצעות שבירת חלון  קדמי קטן, עקר את הרמקולים מאחור ואת מערכת השמע ברכב וגנב מהרכב את מערכת השמע, תכשיטים, בושם, משקפיים, אלבום תמונות ואמצעי מניעה.

צילום: דוברות המשטרה

החשוד פרץ לרכבים הללו למרות ששוחרר למעצר בית בתנאים מגבילים לפני כשבוע

על פי החשד, החשוד פרץ לרכבים הללו למרות שרק שבוע קודם שוחרר למעצר בית בתנאים מגבילים על ידי בית משפט השלום בתל אביב בהחלטתו ביום 11.6.23. מעצרו אז התבקש עקב הגשת כתב אישום, במסגרתו נאשם בעבירות התפרצויות למסעדות וגניבת רכוש ומזומן בשווי עשרות אלפי שקלים רק שבועות ספורים קודם לכן.  

צילום: דוברות המשטרה

החשוד נעצר לחקירה בתחנת תל אביב צפון ביום 18.6.23 ומעצרו הוארך על ידי בית משפט השלום בתל אביב מעת לעת. היום הגישה נגדו יחידת התביעות המשטרתית של מחוז תל אביב כתב אישום הכולל אישומים בעבירות פריצה לרכב, גניבה מרכב והפרת הוראה חוקית.  בנוסף ביקשה לעצור אותו עד תום ההליכים.