חיסול מקורבו של דומרני באשקלון: זה האיש שנרצח

בן 51 ואב לילדות, הוא המקורב לשלום דומרני שנורה אתמול בפתח החנות שלו באשקלון ומאוחר יותר מת מפצעיו. במשטרה עדיין תרים אחר היורים וטרקטורון שרוף אותר בבית העלמין בעיר

חדשות כיפה חדשות כיפה 18/06/23 08:11 כט בסיון התשפג

חיסול מקורבו של דומרני באשקלון: זה האיש שנרצח
השוטרים בזירה, צילום: דוברות המשטרה

בשעות הערב אמש (שבת) התקבל דיווח על אירוע ירי בבית עסק ברחוב הרצל בעיר אשקלון, אליו הגיע חשוד שביצע כאמור ירי לעבר גבר כבן 51, ונמלט מהמקום על גבי כלי תחבורה. כוחות המשטרה בהם חוקרי המז"פ, הגיעו לזירה והחלו לאסוף ראיות וממצאים, במקביל לפעולות חקירה ראשוניות וסריקות במטרה להתחקות אחר זהות החשוד.

פעילות המשטרה בזירת הרצח צילום: דוברות המשטרה

ניצל מספר פעמים: האדם שחוסל באשקלון

הנרצח באירוע הירי הוא אמיר סעדה, בן 51 תושב העיר שנחשב למקורבו של ראש ארגון הפשע שלום דומרני. סעדה ניצל בעבר מכמה ניסיונות חיסול כאשר אחד מהם בידי ראש ארגון הפשע בני שלמה שבעצמו חוסל בשנה שעברה.

שלום דומרני

שלום דומרני צילום: Gideon Markowicz/FLASH90

המשטרה מצאה טרקטורון שרוף

מפקד מרחב לכיש, נצ"מ רועי ולדמן, קיים אמש הערכת מצב, בה ציין את מאבקו המתמשך של המרחב בארגוני הפשיעה והחיכוך המוגבר עם העבריינים שהוביל לסיכולם של עבירות מתחום הפשיעה אלימה. כמו כן, הנחה כי חקירת הרצח תתנהל בימ"ר לכיש, תוך נקיטת  כלל האמצעים הנדרשים על מנת להתחקות אחר זהות המעורבים ולהביאם לדין. במשטרה ממשיכים בניסיונות איתור היורים ובמהלך הלילה נמצא טרקטורון שרוף בבית העלמין בעיר, שעל פי החשד שימש את המחסלים.