צפו בתיעוד תיעוד מטריד: הגבר יצא מהחנות - הנערים הכו עם קסדה ודקרו

שני נערים בני 17 נעצרו לאחר שהכו עם קסדה ודקרו עם מפתח גבר בן 37 בחנות נוחות בקריית אונו בגלל ויכוח על תור | עם סיומה של חקירה מקיפה הוגש נגדם כתב אישום | צפו בתיעוד

אביה טובי אביה טובי, חדשות כיפה 13/06/23 09:35 כד בסיון התשפג

תיעוד מטריד: הגבר יצא מהחנות - הנערים הכו עם קסדה ודקרו
צילום: דוברות המשטרה

שוטרי משטרת תחנת מסובים במרחב דן של מחוז תל אביב עצרו שני קטינים בני 17 תושבי פתח תקווה וקריית אונו, שתקפו גבר בן 37 בחנות נוחות בקריית אונו. עם סיומה של חקירה מקיפה, הגישה יחידת תביעות נוער של משטרת מחוז ת"א כתב אישום כנגד שני החשודים, בגין פציעה כשהעבריין מזויין ואיומים וכן בקשה לשחרור בערובה בתנאים מגבילים.

בתאריך 27.5.23 בשעות הערב התקבל דיווח במוקד 100 של משטרת ישראל על תקיפה של גבר בחנות נוחות בתחנת דלק ברחוב לוי אשכול בקרית אונו על רקע ויכוח בתור. שני הקטינים, תקפו את הגבר, כאשר אחד מהם הודף את הקורבן באמצעות קסדה שחבש, עד שהוא זז מהתור לקופה הסמוכה. 

צפו בתיעוד של התקיפה (דוברות המשטרה):

"היום אתה לא יוצא מקרית אונו"

בהמשך המתינו לקורבן תוך שאחד מהם מאיים עליו: "היום אתה לא יוצא מקרית אונו". שני הנאשמים התקרבו לקורבן, כאשר אחד מהם החל לדקור אותו בחזה באמצעות מפתח שאחז, הכה אותו עד שנפל על הקרקע ואף המשיך להכות אותו בעודו שרוע על הקרקע, בעוד הנאשם השני רוכן מעליו וחובט בראשו באמצעות קסדה. כתוצאה מכך, הקורבן נזקק לטיפול רפואי והחשודים נמלטו מהמקום על גבי אופנוע.

צילום: Yossi Aloni/Flash90

עם קבלת הדיווח, שוטרי תחנת מסובים הגיעו למקום ופתחו בחקירה שבמהלכה עוד באותו הלילה אותרו שני החשודים ונעצרו ע"י השוטרים לחקירה במשטרת מסובים שבסיומה נכלאו ושוחררו בתנאים מגבילים בהמשך ע"י בימ"ש לנוער בבת ים.