התעללות לאורך שנים שני אחים מירושלים נעצרו בחשד שביצעו עבירות מין באחותם

על פי החשד, שני אחיה של הקטינה - קטין ובגיר, ביצעו בה ובקטינים נוספים במשפחה עבירות מין בביתם במקרים רבים במהלך השנים | האחים יובאו לדיון בהארכת מעצרם

חדשות כיפה חדשות כיפה 01/05/23 11:17 י באייר התשפג

שני אחים מירושלים נעצרו בחשד שביצעו עבירות מין באחותם
אילוסטרציה, צילום: shutterstock

מקרה קשה נוסף של אלימות במשפחה: משטרת ישראל עצרה שני חשודים באונס ועבירות מין שביצעו באחותם בת ה-14 בשכונה בצפון ירושלים. חקירת המקרה המתנהלת בתחנת שפט של מחוז ירושלים, החלה בעקבות דיווח שהתקבל במשטרה לפני מספר ימים. 

על פי החשד, שני אחיה של הקטינה - קטין ובגיר, ביצעו בה עבירות מין בביתם במקרים רבים במהלך השנים. כמו כן, עולה החשד כי השניים אף ביצעו עבירות מין בקטינים נוספים במשפחה. האחים נעצרו בימים האחרונים על ידי שוטרי תחנת שפט והועברו לחקירה במשטרה, והיום יובאו לדיון בהארכת מעצרם בבית המשפט לטובת המשך החקירה בעניינם, החקירה נמשכת.         

לפני כחודש פרסמנו את הנתונים של עמותת אל"י, לפיהם אחוז הפניות לאחר החג לקו החם של העמותה עולה בהשוואה לתקופה רגילה בכ-12%.

מהמשטרה נמסר: "משטרת ישראל תמשיך לחקור ביסודיות וברגישות חשד לעבירות מין, ובפרט אלו המבוצעות בתוך המשפחה וכלפי קטינים וחסרי ישע, הכל במטרה להגיע לחקר האמת ולמצות את הדין עם עברייני מין באשר הם".