זיכוי זדורוב רומן זדורוב בדמעות: "האמת ניצחה, אני רק רוצה לחזור הביתה"

בצאתו מבית המשפט לאחר הזיכוי, הגיב רומן זדורוב בדמעות להחלטה ואמר: "אני קודם כל רוצה לחזור הבייתה לילדים, קשה לדבר עכשיו, יש הרבה רגשות". עורך דינו תקף את הפרקליטות: "מעשים שלא ייעשו במדינה מתוקנת"

ישועה תורג'מן ישועה תורג'מן, חדשות כיפה 30/03/23 11:09 ח בניסן התשפג

רומן זדורוב בדמעות: "האמת ניצחה, אני רק רוצה לחזור הביתה"
זדורוב ועורך דינו ירום הלוי, לאחר הזיכוי, צילום: David Cohen/Flash90

זיכוי דרמטי: בית המשפט המחוזי זיכה הבוקר (ה') את רומן זדורוב ושם שם למשפט המתוקשר . רומן זדורוב יצא מאולם בית המשפט כשהוא בסערת רגשות ומיעט לדבר עם התקשורת. בסצנה שנראית כאילו יצאה מסרט, ניסו זדורוב ועורך דינו ירום הלוי למצוא מחסה ושם הגיבו לזיכוי. 

זדורוב התקשה לדבר ואמר: "תודה לכל הקהל, אני קודם כל רוצה לחזור הבייתה לילדים, קשה לדבר עכשיו, יש הרבה רגשות. אני רוצה לקחת את הילדים וללכת לטייל. עד עכשיו הייתי בתוך הבית". מי שדיבר באריכות הוא עורך דינו שתקף את הפרקליטות וגם את דעת המיעוט של השופטת תמר ניסים שי שהרשיעה את זדורוב.

זדורוב ורעייתו אולגה, הבוקר

זדורוב ורעייתו אולגה, הבוקר צילום: Michael Giladi/Flash90

"דעת המיעוט תלושה מהרעיות וקשה לי להבין את כבוד השופטת"

עורך הדין הלוי אמר: "יום גדול, לרומן, לשני בניו, לאישתו ולמשפחתו ולכל מי שהאמין בחפותו. גם לי כסנגורו כשבע שנים בהתנדבות". על הפרקליטות אמר: "גזרתי על עצמי חוסר התלהמות, אני אומר כך, לפני שנה ראש ההרכב דיבר על מעשים שנעשו כלפי ההרכב במחשכים, מעשים שלא ייעשו במדינה מתוקנת. היה ברור שהיה פה ניסיון השפעה לא הוגן של מישהו שניסה לפגוע במחשכים נגד רומן". 

על אפשרות לערעור של הפרקליטות אמר: "קודם כל אני מקווה ונושא תפילה שהפרקליטות לא תערער למרות שיש פה דעת מיעוט, אני אגיד בהגינות, דעת המיעוט תלושה מהרעיות וקשה לי להבין את כבוד השופטת. כבוד השופטת ידע שהיא לא נאנסה, הפוך גוטה, רומן כל הזמן היה בטוח שהיא נאנסה וזאת דוגמה אחת מהרבה טעויות שנעשו. שני השופטים בדעת הרוב התרשמו ממנו שהוא אדם תמים וכנוע ושהוציאו ממנו את ההודעה באיומים".