חשד לרצח בערבה: גבר נדקר למוות בכניסה ליישוב ספיר

גבר נפצע מדקירה בכניסה לישוב ספיר ומותו נקבע על ידי גורמי רפואה שהגיעו למקום | שוטרים שהגיעו לזירה אוספים ממצאים, עורכים סריקות וחוקרים את הנסיבות

חדשות כיפה חדשות כיפה 19/03/23 08:17 כו באדר התשפג

חשד לרצח בערבה: גבר נדקר למוות בכניסה ליישוב ספיר
ארכיון, צילום: נעם רבקין פנטון, פלאש 90

גבר כבן 50 מחוסר הכרה אותר הבוקר (א') לאחר שנפצע מדקירה בכניסה לישוב ספיר. גורמי רפואה שהגיעו למקום קבעו את מותו במקום. שוטרים נמצאים בזירת האירוע, ביניהם סגן מפקד מרחב נגב, נצ"מ אייל אזולאי, אוספים ממצאים ועורכים סריקות וחוקרים את נסיבות האירוע.

חובש בכיר במד"א אלי שריקי ופאראמדיק מד"א אורגד כהן סיפרו: "ראינו באתר בנייה גבר כבן 50 שוכב מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה, ביצענו בדיקות רפואיות, הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו."

הרצח בחיפה: הותר לפרסום שמה של הנרצחת הבוקר

כזכור, דריה לייטל, נרצחה ביום שישי האחרון בחיפה על ידי בעלה. על פי החשד, הבעל, כבן 35 חנק את דריה למוות ואף היכה בראשה בפטיש ולאחר מכן התקשר למשטרה. כוחות הצלה שהגיעו למקום נאלצו לקבוע את מותה של לייטל במקום.  לייטל, בת 31 במותה הותירה אחריה שלוש בנות בגילאים 3,7 ו-8 שישנו בדירה במהלך הרצח הקשה.

צילום: באדיבות המשפחה

יו"ר ארגון משפחות נרצחים ונרצחות לרה צינמן אמרה לאחר הרצח: "בזמן שהממשלה מונעת חקיקת חוק איזוק אלקטרוני, בזמן שהיא אינה מקדמת את כל התוכניות הקיימות למניעת רצח נשים אישה נוספת נרצחה. רצח שישי בתוך חודש. מדובר בזילות בלתי נסלחת בחיי נשים, ילדים הנותרים יתומים מאם. ליבנו כואב על המשפחה, גם הפעם הרצח היה כתוב על הקיר, גם הפעם הוגשה תלונה וגם הפעם דבר לא נעשה".