פייגלין: "הימין החדש לא יעברו את אחוז החסימה"

יו"ר מפלגת זהות אומר כי אין מה לדון באיילת שקד ובנפתלי בנט, כי הם אינם הולכים לעבור את אחוז החסימה. "כששקד ובנט עמוד מול צומת של רווח פוליטי או אידיאולוגיה, הם תמיד בחרו ברווח הפוליטי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 08/04/19 09:33 ג בניסן התשעט

פייגלין: "הימין החדש לא יעברו את אחוז החסימה"
יושבי ראש בראש | נפתלי בנט ומשה פייגלין, צילום: פלאש 90, תומר נויברג

יו"ר מפלגת זהות, משה פייגלין אומר הבוקר (ב') בראיון לרשת ב' כי מפלגת הימין החדש בראשות השרים, איילת שקד ונפתלי בנט, על פי סקרי עומק אינם עומדים לעבור את אחוז החסימה בבחירות מחר. "לא היה נברא צומת אחד שבו הם לא בחרו ברווח הפוליטי. אבל אני מציע שלא נאריך בעניין, כי הימין החדש לא הולכים לעבור את אחוז החסימה".

לגבי האופציה שיישב בממשלה בראשות בני גנץ, אמר פייגלין: "נתניהו וגנץ החלו לגשש, נדבר עם שני הצדדים ונחליט. לא נכון שהיו הבנות בין נתניהו לביני - הקפדנו לא להיפגש באופן אישי אלא רק קשר טלפוני. כשנבין את המציאות שהבוחר הישראלי יצר - נשב עם שני הצדדים ונחליט. זה פשוט לא נכון שאני אמליץ על נתניהו. במערכות בחירות יש גם דיסאינפורמציה שמגיעה לתקשורת ומייצרים מציאות של א הייתה ולא נבראה. הקפדנו לא להיפגש באופן אישי, אלא רק באופן טלפוני. שני הצדדים התחילו לגשש. לא אוהבים אותי לא בימין ולא בשמאל ולא דתיים. כולם נגד זהות".

הליכוד
27
הליכוד
כחול לבן
32
כחול לבן
שס
5
שס
ישראל ביתנו
0
ישראל ביתנו
הרשימה המשותפת
0
הרשימה המשותפת
יהדות התורה
8
יהדות התורה
זהות
6
זהות
העבודה-גשר
10
העבודה-גשר
המחנה הדמוקרטי
0
המחנה הדמוקרטי
ימינה
0
ימינה
נעם
0
נעם
הסקר נערך על ידי ישראל היום בתאריך 5/04
בחירות 2019 - מאגר הסקרים המלא

https://soundcloud.com/kan-bet/vopuktqnfoto

בעניין הביטוח הלאומי והפרטת גופים ממשלתיים אומר יו"ר זהות: "אני לא רוצה לפרק את הביטוח הלאומי, אלא שיהיה ביטוח של ממש. כולנו משלמים ביטוח לאומי, אבל אנחנו לא מקבלים שום פוליסה. לפי כל הנתונים, הביטוח הלאומי עומד בפני פשיטת רגל.
אנחנו רוצים שהביטוח הלאומי יפרט מהי הפוליסה שאנחנו מקבלים ממנו. אני רוצה לגרום למצב, שאחרי שהביטוח הלאומי מפרסם את הפוליסה לתת גם לגופים פרטיים להתחרות על אותה הפוליסה. למה לא לקבל את אותה פוליסה מגוף פרטי? הרי ככה תיווצר תחרות שתכריח את הביטוח הלאומי להיות טוב יותר".