הותר לפרסום: הנרצחים בפיגוע לוחם מג"ב ושני מאבטחים

המחבל הגיע לעמדת הבידוק לפועלים פלשתיניים, סמוך ליישוב הר אדר שליד ירושלים, וירה לעבר הלוחם והמאבטחים במקום. חובשים ופראמדיקים של מד"א טיפלו בארבעת הפצועים ונאלצו לקבוע את מותם של שלושה מהם

חדשות כיפה חדשות כיפה 26/09/17 07:58 ו בתשרי התשעח

הותר לפרסום: הנרצחים בפיגוע לוחם מג"ב ושני מאבטחים
זקא בזירת הפיגוע, צילום: באדיבות המצלם

שלושה ישראלים נרצחו הבוקר (ג') בפיגוע ירי שביצע מחבל באזור הר אדר שבהרי יהודה סמוך לירושלים.

עם כניסת פועלים מהשטחים בשעות הבוקר דרך המעבר לכיוון עמדת הבידוק בכניסה האחורית ליישוב הר אדר , עוד כשהיו בצד הפלסטיני, טרם ההגעה לעמדת הבידוק, העלה אחד מהם  את חשדם של לוחמי מג"ב והמאבטחים הפועלים במקום, אשר פתחו בנוהל מעצר חשוד והורו לו לעצור. בשלב הזה, ומשהבין שהוחשד, פתח את חולצתו, שלף אקדח ובטווח קצר ירה לעבר המאבטחים והלוחמים. לוחמי מג"ב שהגיבו במיידי ירו לעברו והרגו אותו. על פי דיווח של כוחות מגן דוד אדום במקום ישנם ארבעה ישראלים שנפגעו ומצבם אנוש. המחבל נורה ונוטרל. 


הארוע התרחש סמוך לשכונה ביישוב, הממוקמת בצד הקרוב לכפרים פלסטינים. בגדר היישוב ישנו שער מול הכפר בידו שסמוך אליו בוצע הפיגוע. השער משמש למעבר פלסטינים והוא נפתח מספר פעמים ביום על ידי שוטרי משמר הגבול, לצורך כניסתם של עובדים פלסטינים וליציאתם. 

כלי הנשק בפיגוע

כלי הנשק בפיגועצילום: דוברות המשטרה

 חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ל- 4 פצועי ירי גברים בשנות העשרים והשלושים, בהם: גבר כבן 32 במצב קשה בהכרה, עם פצעי ירי בפלג גופו העליון שמפונה בדקות אלו בניידת טיפול נמרץ של מד"א לבית החולים הדסה עין כרם, ו-3 פצועים במצב אנוש הסובלים מפצעי ירי בפלג גופם העליון מטופלים במקום.

פאראמדיק מד"א ניר בוזגלו סיפר: "כשהגענו למקום ראינו ארבעה גברים בשנות העשרים והשלושים שנפצעו מירי בפלג גופם העליון , ביצענו במהירות מיון ראשוני, פצוע אחד גבר כבן 32 היה בהכרה מלאה וסבל מפצעי ירי בבטנו, הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים ופינינו אותו לבית החולים כשמצבו קשה. שלושת הגברים הנוספים היו מחוסרי הכרה, ללא נשימה וללא דופק עם פצעי ירי בפלג גופם העליון, ביצענו בדיקות רפואיות, הם היו ללא סימני חיים ולצערנו נאלצנו לקבוע את מותם במקום".


 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן