פיגוע בשומרון. 3 פצועים באורח קל

מחבל השליך בקבוק תבערה על רכב שנסע בין אלון מורה לאיתמר ופצע את יושבי הרכב. אחד הפצועים: " היה לנו נס". יוסי דגן: "לא למדנו דבר. יש להכות את הרשות הפלסטינית"

חדשות כיפה חדשות כיפה 21/03/19 22:09 יד באדר ב'

פיגוע בשומרון. 3 פצועים באורח קל
ארכיון. אמבולנס, צילום: Noam Revkin Fenton/FLASH90

שלושה בני אדם נפצעו הערב (ה') בשומרון, לאחר שמחבלים זרקו בקבוק תבערה לעבר הרכב שבו נסעו.

השלושה, תושב אלון מורה ושני תלמידים מהישיבה ביישוב, נפצעו באורח קל בין איתמר לאלון מורה ופונו להמשך קבלת טיפול בבית החולים בילינסון."

שניים מהפצועים, הם תלמידי הישיבה בניה כהן ואיתמר ליפשיץ שסיפר: "ישנתי ופתאום שמעתי רעש חזק והייתה אש וחום נורא. היה לנו נס גדול שבקבוק התבערה פגע בחלק האחורי של הרכב והספקנו לברוח מהרכב".

יוסי דגן

יוסי דגןצילום: רועי חדי

ראש המועצה האזורית שומרון, יוסי דגן, אמר: "היה כאן נס פורים, אבל אנחנו לא מוכנים להמשיך להסתמך על ניסים. רק לפני פחות משבוע איבדנו על כבישי השומרון חייל ואב ל 12 ילדים - ולא למדנו דבר. אנחנו ממשיכים לאבד את ההרתעה". 

לדבריו, "יש להוריד את ראש הנחש, ולהפסיק לטפל בפיגועים באופן כירורגי, ונקודתי, אלא בראייה רחבה. להכות ברשות הפלסטינית ובמעודדי ההסתה והפיגועים. להחזיר את המחסומים, ולהחזיר את פעולות התגמול של צה"ל. על כל נסיון פיגוע כזה צריך לשלם כפר שלם. אין צורך לחכות למוות של אנשינו. אפשר וצריך להכות במפגעים ושולחיהם גם כשנסיונותיהם להרוג בנו לא צולחים".