השר פרץ פנה לשר הנדל: "העבר משרדך לירושלים" הנדל: "מוזמן ללשכתי בירושלים"

השר רפי פרץ פנה היום לשר התקשורת הנדל ולשרה לענייני אסטרטגיים פרקש-הכהן: "העבירו את משרדיכם לירושלים". הנדל בתגובה: "מוזמן ללשכתי ברחוב יפו 23, ירושלים"

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 09/06/20 11:09 יז בסיון התשפ

השר פרץ פנה לשר הנדל: "העבר משרדך לירושלים" הנדל: "מוזמן ללשכתי בירושלים"
הרב רפי פרץ., צילום: נעם רבקין פנטון, פלאש 90

במכתבים ששיגר היום (שלישי) שר ירושלים ומורשת, רפי פרץ, לשר יועז הנדל ולשרה אורית פרקש-הכהן ביקש השר פרץ להעביר את משרדיהם לירושלים בהתאם להחלטות ממשלה בנושא.

לשר התקשורת כתב: "בשנים האחרונות נעשו נסיונות להעברת יחידות של משרד התקשורת מתל אביב לירושלים, אולם אלה טרם צלחו. סבורני, כי החודשים האחרונים, בהם מתמודד העולם כולו עם משבר גלובלי המחייב ריחוק חברתי, הוכיחו לכולנו כי ניתן לנהל, לפעול ולקדם, גם ללא סמיכות פיזית והתקופה בה אנו חיים מאפשרת פלאים טכנולוגיים המקלים עלינו ליצור קשר, גם ממרחק. אודה לך אם תפעל למקם את כל יחידות משרדך בירושלים, לצד מוסדות השלטון המרכזיים של ישראל".

לשרה לנושאים אסטרטגיים והסברה כתב השר פרץ: "במהלך כהונת הממשלה הקודמת פעל המשרד מתל אביב, לאור בקשת הנהלת המשרד הקודמת להתחשב בצורך בשיתופי פעולה עם גופים השוכנים בה, וממנה הוא ממשיך לפעול גם כיום. אני מאמין, כי ישנה חשיבות רבה לכך שהמשרד ימשיך לפעול, לארח מובילי דעה מהעולם ולהוביל תהליכים גלובליים מעיר הבירה, שכן מיקום משרדי הממשלה בבירה הוא מסר חשוב לעולם, לכשעצמו. אודה לך אם תבחני מחדש את מקום מושבו של המשרד בירושלים, לצד מוסדות השלטון המרכזיים של ישראל".

לאחר פחות משעה מפנייתו של השרץ פרץ, הגיב השר הנדל בחשבון הטוויטר שלו וגילה כי השר פרץ לא בדק היכן ממוקם משרד התקשורת לפני שפנה אליו: ‫"הרב רפי שלום. שווה לברר. מוזמן ללשכתי ברחוב יפו 23, ירושלים. ליד חומות העיר העתיקה, שם ממוקם משרד התקשורת עוד מימי קום המדינה. גם לגבי המחלקות שעדיין פועלות בת״א, כבר סוכמה העברתן לירושלים מול מנהל הדיור הממשלתי". 

השר פרץ לא נשאר חייב והגיב: "יועז, תרתיח מים אני בדרך. דובר על יחידות המשרד. נברך כשתעביר אותם לירושלים".

;