תנועת 'כוחנו באחדותנו' מציבה לוח זמנים לפריימריז בציונות הדתית

בתנועת 'כוחנו באחדותנו' בוחרים את מזכירות התנועה, שאמורה להוציא לפועל את הפריימריז המתוכננים, וקוראים לציבור להתפקד. עד כה, על פי התנועה, התפקדו מעל 5,000 איש

חדשות כיפה חדשות כיפה 08/06/20 14:51 טז בסיון התשפ

תנועת 'כוחנו באחדותנו' מציבה לוח זמנים לפריימריז בציונות הדתית
פריימריז בבית היהודי, צילום: דוברות הבית היהודי

תנועת כוחנו באחדותנו, המקדמת פריימריז פתוחים בקרב כל מפלגות הציונות הדתית יחד, יוצאת בבחירות למזכירות התנועה, שתוציא לפועל את הפריימריז. 

במכתב שהוציא היום (ב') איתי גרנק, מייסד התנועה, נאמר כי בחירות למזכירות תערכנה בט"ו באב תש"פ (5/8/2020). רישום למועמדות למזכירות יתאפשר עד א' אב (22/7/2020), באתר האינטרנט של התנועה. 

עוד נאמר במכתב כי היוזמה שעלתה מצד הבית היהודי להתפקדות ופריימריז בבית היהודי עצמו, ללא התייחסות לשחקנים האחרים על המגרש, לא מתקבלת בהסכמה בקרב המצביעים הפוטנציאליים, שכבר איבדו את אמונם במפלגות הקיימות במתכונתן הנוכחית, ובמיוחד בבית היהודי עצמו, שכבר ערך בעבר מפקד אליו התפקדו כ-30,000 איש, אולם כוחם ניטל מהם, והועבר למרכז, שגם הוא בתורו נושל מאפשרות הצבעה, וההכרעה הועברה ממנו לידי וועדה שקבעה את הרכב הרשימה לכנסת.

גרנק טוען כי ההישג הדל בבחירות, הוכיח כי הציבור מאס בהכתבות מלמעלה, ומעוניין להשפיע על בחירת נציגיו. 

ב"כוחנו באחדותנו" אומרים כי עד כה התפקדו מעל 5,000 איש לתנועה, ומעל 10,000 איש חתמו על העצומה הדורשת אחדות בין מפלגות הציונות הדתית.

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן