כחול לבן נגד מירי רגב: "לראשונה זה שנים יש אוזן קשבת לתרבות"

ממשיכים המאבקים הבין כחול לבן לליכוד, כשבמרכז העניינים הפעם נמצא משרד התרבות, שקיבל תקציב שיקום בזכות השר החדש. רגב לא נשארה חייבת והגיבה: "המתווה לסיוע לעולם התרבות סוכם בתקופתי. קצת צניעות"

חדשות כיפה חדשות כיפה 03/06/20 20:01 יא בסיון התשפ

כחול לבן נגד מירי רגב: "לראשונה זה שנים יש אוזן קשבת לתרבות"
מירי רגב, צילום: פלאש 90, תומר נויברג

מאז הקמת ממשלת האחדות, המאבקים בין כחול לבן לבין הליכוד ממשיכים, כשהנושא המרכזי הפעם הוא משרד התרבות. כזכור, עם הקמת הממשלה המשרד עבר ממירי רגב מהליכוד, אל חילי טרופר מכחול לבן. ובכחול לבן החליטו לפרסם ציוץ בו הם משבחים את השר החדש על שהשיג תקציב שיקום לעולם התרבות. אלא שתוך דברי הגאווה במפלגה לא חסכו גם ביקורת על התנהלות השר הקודמת.

בחשבון הטוויטר של המפלגה נכתב: "לראשונה זה שנים, כולם מבינים שיש אוזן קשבת במשרד התרבות בהובלת שר התרבות והספורט חילי טרופר. וזה לא רק שם, זה בכל משרד ממשלתי בו אנשי כחול לבן התיישבו. מחויבים לציבור, עובדים למען הציבור. רק התחלנו".

מירי רגב החליטה שלא לעבור על הביקורת בשתיקה והגיבה חזרה: "כחול לבן תפתחו את האוזניים: גם מסע החנופה לבייס שלכם לא ישנה את העובדות. לא תוכלו למחוק את המהפכה שהבאתי לעולם התרבות בישראל, עליה יעידו מאות הרשויות ומוסדות התרבות שפרחו בתקופת כהונתי אחרי שהודרו מעוגת המשאבים לאורך שנים".

עוד כתבה: "עולם התרבות והספורט בישראל היו מהראשונים בעולם שחזרו לפעילות בתקופת משבר הקורונה, כולל פתיחת הליגות. המתווה לסיוע הקורונה לעולם התרבות סוכם בתקופת כהונתי עם משרד האוצר. מקווה שבמשרד התרבות תהיה עשייה מעבר לגזירת הסרטים של הפרוייקטים שהובלתי. קצת צניעות וענווה לא תזיק לכם"