גורמים בליכוד מבקשים להרגיע את הרוחות: "זו העת לאחדות"

גורמים במפלגה מבקשים לא להעלות את רמת המתיחות מול כחול לבן: "הגיע הזמן להפסיק את המתקפות האישיות מכל צד שהוא ולשלב ידיים למען אזרחי ישראל"

חדשות כיפה חדשות כיפה 27/05/20 17:31 ד בסיון התשפ

גורמים בליכוד מבקשים להרגיע את הרוחות: "זו העת לאחדות"
נתניהו וגנץ. "להפסיק את המתקפות", צילום: פלאש 90, יונתן סינדל

בכירים בליכוד מנסים להרגיע את הרוחות בקואליציה ואת המתיחות של המפלגה מול כחול לבן ובני גנץ. הגורמים במפלגה קוראים לכלל חברי הכנסת של שתי המפלגות להפסיק את הביקורות הנשמעות בימים האחרונים ולהוריד את רמת המתיחות, לטובת עבודה משותפת והשגת המשימות שעל הפרק.

"הקמפיין הסתיים וזו העת לאחדות. הגיע הזמן להפסיק את המתקפות האישיות מכל צד שהוא. הבחירות מאחורינו והמשימות המשותפות לפנינו ועלינו לשלב ידיים למען אזרחי ישראל" נמסר מהם, וזאת לאחר התקררות ביחסים בין המפלגות.

תגובת הבכירים בליכוד מגיעה לאחר התקפה של שרת התחבורה מירי רגב שטענה כי יו"ר כחול לבן בני גנץ אינו בשל לקבל את ההגה להנהגת המדינה. "אני חושבת שגנץ לא בשל להיות ראש ממשלה. הוא לא בשל. בוא נראה מה יקרה בשנה וחצי האלה. אם הוא ילמד מהטוב ביותר ויגיע בשל לתפקיד", והתייחסה גם לחדירת גורמים איראנים למכשיר הנייד שלו. "גנץ עוד צריך לעבור אפייה ולגלות לנו אם הוא סחיט על ידי האירנים".

נזכיר, כי מוקדם יותר השבוע החלה המתיחות בין המפלגות, כאשר חברי כנסת מהליכוד תוקפים את כחול לבן. לאחר מכן, נתניהו וגנץ נפגשו במה שהם הגדירו פגישת עבודה טובה תוך שהם מסכמים להמשיך לפעול יחד למען המטרות השונות.

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן