רגב עולה למתקפה: "גנץ לא בשל להיות ראש ממשלה"

שרת התחבורה תוקפת את יו"ר כחול לבן, שעתיד לכהן כראש ממשלה בעוד כשנה וחצי. "בואו נראה אם אם הוא ילמד מהטוב ביותר ויגיע בשל לתפקיד". על פרשת חדירת האיראנים למכשיר הנייד של גנץ אמרה רגב: "צריך לשאול את גנץ אם יש לנו ממה לחשוש"

חדשות כיפה משה סלע, חדשות כיפה 27/05/20 16:06 ד בסיון התשפ

רגב עולה למתקפה: "גנץ לא בשל להיות ראש ממשלה"
מירי רגב, צילום: פלאש 90, תומר נויברג

שרת התחבורה מירי רגב עולה היום (ד') להתקפה על ראש הממשלה המיועד של ישראל, יו"ר כחול לבן בני גנץ, וטוענת כי הוא אינו בשל להיות ראש ממשלה, כל על פי דיווח ב- N12. בסיבותיה מונה רגב בין השאר את פרשת החדירה של גורמים איראנים למכשיר הנייד שברשותו, פרשה שהסעירה את המערכת הפוליטית. נזכיר, כי המתקפה של רגב מגיעה פחות משבועיים לאחר השבעת הממשלה ולאחר מתיחות שהורגשה בימים האחרונים בין הליכוד לכחול לבן. 

"אני חושבת שגנץ לא בשל להיות ראש ממשלה. הוא לא בשל. בוא נראה מה יקרה בשנה וחצי האלה. אם הוא ילמד מהטוב ביותר ויגיע בשל לתפקיד", אמרה רגב והתייחסה לתקופת הכהונה של גנץ כראש ממשלה חליפי בשנה וחצי הקרובות לצד רה"מ נתניהו. 

רגב לא הסתפקה בכך והצביעה גם על הפריצה של הגורמים האיראנים לטלפון הנייד של שר הביטחון הנכנס. "אם אכן יש קלטת כזו והיא קיימת, אתם צריכים לשאול את בני גנץ, שר הביטחון, אם יש לנו ממה לחשוש" אמרה רגב והוסיפה, "גנץ עוד צריך לעבור אפייה ולגלות לנו אם הוא סחיט על ידי האירנים".

נזכיר, כי מתקפה של רגב מגיעה לאחר מתיחות ששררה בין שתי המפלגות ונרגעה לאחר פגישתם של נתניהו וגנץ מוקדם יותר השבוע. עם זאת, הקואליציה השברירית השמיעה חריקות גם אמש, כאשר שר הרווחה איציק שמולי הביע ביקורת על החלת הריבונות עליה הצהיר נתניהו וטען כי היא מנוגדת לאינטרס של מדינת ישראל.