מתן כהנא נגד הליכוד: "בליכוד עושים הכל כדי להמשיך לפגוע ולהשפיל"

בעקבות ההחלטה בליכוד למסור את הוועדה לביקורת המדינה לעופר שלח מיש עתיד, תקף ח"כ כהנא את מיקי זהר: "בושה שבליכוד מעדיפים לעשות הכל כדי להמשיך לפגוע ולהשפיל את ימינה, מפלגת הציונות הדתית"

חדשות כיפה חדשות כיפה 27/05/20 10:25 ד בסיון התשפ

מתן כהנא נגד הליכוד: "בליכוד עושים הכל כדי להמשיך לפגוע ולהשפיל"
מתן כהנא, צילום: הדס פרוש, פלאש 90

מתחילים להרגיש אופוזיציה אמיתית. בעקבות ההחלטה בליכוד למסור את ראשות הוועדה לביקורת המדינה לידי יש עתיד ולח"כ עופר שלח, ולהעדיף אותו על פני ח"כ אופיר סופר מימינה, תקף הבוקר (ד') ח"כ מתן כהנא את יו"ר הקואליציה, ח"כ מיקי זהר מהליכוד.

כהנא שאל את זהר: "למה בחרתם להעניק את הועדה לביקורת המדינה ליש עתיד במקום לימינה? 
האם זה חלק מהברית החדשה של הליכוד עם השמאל?" לדברי כהנא "בושה שבליכוד מעדיפים לעשות הכל כדי להמשיך לפגוע ולהשפיל את ימינה, מפלגת הציונות הדתית והימין האידאולוגי".

יו"ר הקואליציה ח"כ מיקי זוהר בוועדת הכנסת הסביר : "ב- 24 שעות האחרונות מתנהל קמפיין שתכליתו להעמיד בראשות הוועדה לביקורת המדינה את ימינה. שואלים אותי מדוע הוועדה ניתנת ליש עתיד ולא לימינה? ותשובתי: מאז הקמת הכנסת הקואליציה אינה מתערבת בחלוקת הועדות בתוך האופוזיציה- שתמיד חילקה את הועדות בתוך עצמה. גם הטענה לכך שבשנת 2009 מונה אורי אריאל ליו"ר הועדה לביקורת המדינה באופן חד צדדי אינה נכונה, זה קרה רק משום שקדימה הצטרפה לקואליציה ואורי אריאל נותר כנציג האופוזיציה היחיד בועדה ולכן הוא זכה למינוי".

עוד אמר זוהר: "חשוב להבהיר כי במקרה בו היינו פועלים באופן דורסני היתה מוגשת עתירה נגדנו לבג״ץ וההחלטה הזו היתה מתבטלת בין כה וכה. מכל מקום בסופו של יום מה שמכריע הוא שנתנו מילה, היה סיכום, לחצנו יד והתקדמנו. חשוב מאוד בעיני שכאשר ח"כ נותן מילה בבית הזה טוב יהיה שמילתו תכובד. הגיע הזמן שהפוליטיקאים שנמצאים בבניין הזה יעמדו במילתם".

 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן