נתניהו תקף: "מנסים להפיל אותי כדי להפיל את שלטון הימין"

ראש הממשלה תקף את מערכת המשפט ואת הפרקליטות וגם את התקשורת, ואמר כי "הם חושבים שאני ארכין ראש. הם מוכנים לסלק אותי ולהביא אולי איזה ראש ממשלה צייתן מהימין. אני לא פודל"

חדשות כיפה חדשות כיפה 24/05/20 21:27 א בסיון התשפ

נתניהו תקף: "מנסים להפיל אותי כדי להפיל את שלטון הימין"
נתניהו אתמול, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

אחרי הדיון הראשון - נתניהו מדבר. ראש הממשלה, שהפך אתמול (ראשון) לראש הממשלה הראשון בתולדות המדינה שעומד לדין במהלך כהונתו, התראיין אמש לערוץ 20, והמשיך בקו של מתקפה על הפרקליטות, היועץ המשפטי לממשלה ומערכת המשפט כולה, והוסיף לטעון כי משפטו הוא משפט נגד כל הימין.

https://www.facebook.com/Netanyahu/videos/275188823859746/

"אני רוצה שיהיה שידור חי מהמשפט, באופן מלא, לי אין מה להסתיר", אמר ראש הממשלה. "מנסים להפיל אותי כדי להפיל את שלטון הימין לשנות דור". לדברי נתניהו, "באתי לבית המשפט מלא עזוז, לא ארכין ראש. מנסים להפיל אותי כי אני לא פודל. אני לא עוקר ישובים".

ראש הממשלה המשיך במתקפה, אותה החל אחרי צאתו מהדיון, נגד היועץ המשפטי לממשלה: "מנדלבליט הצליח להביא האשמה מופרכת. אני ראש הממשלה המושמץ בתולדות המדינה. למה הוא נתן את ידו לזה? לכן עולה השאלה האם זה קשור למשהו שמוחזק בכספות של משרד המשפטים. אותה קלטת".

בתשובה לשאלה אם יסכים לעסקת טיעון השיב נתניהו בשלילה מוחלטת: "לא אסכים בשום פנים ואופן לעסקת טיעון. באנו להוציא את האמת לאור. מה שיעמוד במוקד המשפט זה מה שעשו בפרקליטות, במשטרה, בחקירות העברייניות האלו - זה יהיה משפט מול הציבור.
הרוב לא רוצה את הפרקליטות. הוא רוצה ראש ממשלה מהימין. ואם לא מצליחים לנצח אותי פעם אחרי פעם בבחירות כבר עשר שנים אז עושים דבר אחר".

עוד הוסיף: "הניצחון שלי בבחירות מראה עד כמה הציבור לא מאמין בפרקליטות".