נתניהו תוקף אחרי הדיון: "מנסים להפיל את המחנה הלאומי באמצעות תיקים תפורים והזויים"

ראש הממשלה ממשיך במתקפותיו על הפרקליטות, רגע לאחר סיום הקראת כתב האישום בעניינו. נתניהו ביקש להביע הערכתו לתומכיו: "בעזרתכם ובעזרת השם אמשיך להילחם, תודה על התמיכה האדירה"

חדשות כיפה משה סלע, חדשות כיפה 24/05/20 17:23 א בסיון התשפ

נתניהו תוקף אחרי הדיון: "מנסים להפיל את המחנה הלאומי באמצעות תיקים תפורים והזויים"
נתניהו. לא יצטרך להגיע לבית המשפט בתקופה הקרובה, צילום: פלאש 90. הדס פרוש

ראש הממשלה בנימין נתניהו מגיב היום (א') להגעתו לבית המשפט שסוקרה בצורה רחבה בכל כלי התקשורת והביאה לסערה במערכת הפוליטית. עם תום הדיון בעניינו תוקף נתניהו שוב את מערכת המשפט, בדברים שכתב בחבון הפייסבוק שלו: "מה שעומד היום למשפט זה הניסיון לסכל את רצון העם: להפיל אותנו, את המחנה הלאומי באמעות תיקים תפורים והזויים.

"בעזרתכם ובעזרת השם אמשיך להילחם", מוסיף ראש הממשלה, "מדינת ישראל היא שליחות חיי ואמשיך ביתר שאת לשמור עליה ולשמור עליכם. להחזיר את מקומות העבודה שאיבדנו בקורונה ולשמור על הביטחון והחיים שלכם. תודה על התמיכה האדירה!"

כזכור, לפני זמן קצר תם הדיון הראשון במשפט נתניהו. בהקראת כתב האישום שלו, נאשם נתניהו בשוחד, מרמה והפרת אמונים. בתיק 1000 העוסק בטובות הנאה נתניהו נאשם שקיבל מתנות מחברו איש העסקים ארנון מילצ'ן, ותיקים 2000 ו-4000 עוסקים בסיקור התקשורתי האוהד אותו קיבל ראש הממשלה והתמורה לכאורה שניתן בעדו. 

עם תום הקראת כתב האישום, הוחלט כי על נתניהו לא יוטל להגיע לבית המשפט להמשך הדיונים, קרי, הגעתו לא תידרש עד לשלב ההוכחות בבית המשפט. המשמעות: ראש הממשלה לא צפוי לבקר בשנית בבית המשפט במהלך החודשים הקרובים.