הליכוד נגד יועצו של גנץ: "כנראה שהחום בלבל אותו"

בליכוד לא אהבו את דבריו של יועצו של גנץ בבחירות, רונן צור, שסבר היום כי גנץ יחליף את נתניהו כראש הממשלה עוד לפני קיום הרוטציה ביניהם, שעתיד לקרות בעוד שנה וחצי

חדשות כיפה חדשות כיפה 20/05/20 18:20 כו באייר התשפ

הליכוד נגד יועצו של גנץ: "כנראה שהחום בלבל אותו"
נתניהו וגנץ., צילום: פלאש 90, נועם ריבקין, מארק ישראל סלם

בליכוד לא אהבו את דבריו של יועצו של גנץ בבחירות, רונן צור, שאמר היום כי הוא מעריך שגנץ יחליף את נתניהו עוד לפני הזמן המקורי בו החילוף ביניהם אמור לקרות, בעוד שנה וחצי. "כנראה שהחום הכבד היום בילבל את רונן צור. ממליצים לו לשתות מים קרים" נמסר מטעם המפלגה.

כזכור, צור התראיין היום לגל"צ, וטען כי הוא סבור שיו"ר כחול לבן יהיה ראש ממשלה עוד לפני הזמן המיועד לקיום הרוטציה. "מעריך שהוא יהיה ראש ממשלה לפני הזמן שנקבע בהסכם הקואליציוני". במהלך דבירו, התייחס צור גם לתדמית שנוצרה לגנץ במחנה השמאל ואמר: "יש עליות ומורדות אצל כל מנהיג בדרך שבה הוא נתפס בדעת הקהל ומה שאנחנו רואים זו דמות שמתבטאת בכנות רבה על הקשיים שבדרך ועל ההחלטות הקשות שהוא נאלץ לקבל"

"אני חושב שכשאר המחנה והציבור שומע מה עומד בבסיס אותן החלטות, מה עומד בבסיס אותן התלבטויות, על כמה הקשיים האלה משמעותיים, אבל הכוונות שלצידן הן כוונות אמת טובות - אז הוא יודע להעריך את זה" התייחס צור לביקורות שגנץ סופג.

נזכיר, כי ברקע דבריו של צור על נתניהו, עומדת הגעתו של ראש הממשלה לבית המשפט להקראת כתב האישום שלו, מה שעתיד להתקיים ביום ראשון. סנגוריו של נתניהו ביקשו מבית המשפט שלא לחייבו להופיע לדיון, אולם נדחו על ידי השופטים.