בליכוד לועגים לימינה: "אם היו מקבלים עוד שר זו הייתה ממשלת ימין?"

אחרי הודעת ימינה כי המפלגה הולכת לאופוזיציה "לאור הרכב הממשלה ומדיניותה המסתמנת כממשלת שמאל", אומרים בליכוד כי מדובר במחלוקות פנימיות על חלוקת התיקים בימינה: "מקווים שיתעשתו"

חדשות כיפה יהונתן קליין, חדשות כיפה 10/05/20 11:55 טז באייר התשפ

בליכוד לועגים לימינה: "אם היו מקבלים עוד שר זו הייתה ממשלת ימין?"
בנט ונתניהו, צילום: יונתן סינדל/ פלאש 90

בליכוד לועגים להודעת ימינה. אחרי שבמפלגת הציונות הדתית הודיעו כי לא ייכנסו לממשלה, "לאור הרכב הממשלה ומדיניותה המסתמנת כממשלת שמאל בראשות נתניהו, ולאור הזלזול הבוטה של ראש הממשלה כלפי ימינה וציבור בוחריה", אומרים במפלגת השלטון כי אין פה עניין אידאולוגי, וכי מדובר במאבקים פנימיים בימינה על חלוקת תיקים.

ימינה הולכת לאופוזיציה: "זלזול בוטה של ראש הממשלה"

"אם ימינה הייתה מקבלת עוד תיק, זו הייתה מבחינתם ממשלת ימין?", נאמר בהודעת הליכוד. "זאת הממשלה הראשונה בתולדות המדינה שתחיל ריבונות על יהודה ושומרון, ומצער שימינה לא תהיה חלק מזה רק בגלל מאבקים פנימיים בתוכה על חלוקת תיקים".

עוד נאמר בהודעת הליכוד כי "אנו מקווים שימינה יתעשתו, יגלו אחריות לאומית ויכנסו לממשלה שתוביל מהלך היסטורי בתולדות הציונות".

סגן שר הביטחון, אבי דיכטר, אמר ב'כאן' כי "ימינה לא בעמדת השפעה על רה"מ כפי שהיה כשבנט מונה לשהב"ט. אחרי ההסכם עם כחול לבן זו מציאות אחרת לחלוטין. אני לא רואה את האפשרות לתת לימינה יותר משני שרים. זה לא יוכל לעבור בליכוד"