ימינה: "נתניהו בועט אותנו החוצה"

בימינה טוענים הערב כי הם סירבו להצעת הליכוד לקבל את ראשות הוועדה לפניות הציבור בכנסת. עוד טוענים בימינה כי השבוע לא התקיימה שיחה עם הליכוד, למעט שיחת נתניהו-בנט שעסקה בעניינים אחרים. גורם בליכוד: "ימינה קיבלה הצעה סופר נדיבה"

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 09/05/20 22:28 טו באייר התשפ

ימינה: "נתניהו בועט אותנו החוצה"
ראשי ימינה , צילום: ללא

לאן מועדות פניה של רשימת ימינה? על פי הדיווחים המתפרסמים הערב נראה כי לא חלה שום התקדמות בין הליכוד לימינה בכל הקשור לכניסת ימינה לממשלה. בימינה טענו הערב כי הם סירבו להצעת הליכוד לקבל את תיקי החינוך, ירושלים סגן שר וראשות הוועדה לפניות הציבור בכנסת, "נתניהו בועט אותנו החוצה".

אם לא די בקשיים מבחוץ, הרי שבין ארבעת ראשי ימינה קיימת מחלוקות פנימיות בדבר חלוקת התיקים, אם בכלל תהיה כזו. בנט רוצה לשמש כשר מלא; כמו גם סמוטריץ', פרץ ושקד, ומבחינתו ששקד והשר סמוטריץ' יחלקו בינהם תיק אחד והשר פרץ יהיה יו"ר ועדה.

גורם בליכוד הגיב לטענות ימינה: "ימינה קיבלה הצעה סופר נדיבה שגדולה יותר מחלקה האלקטורלי: "שר החינוך, שר ירושלים והתיישבות עם אחריות על השירות הלאומי, סגן שר ובנוסף וועדות בכנסת. לצערנו, בשל מאבקים פנימיים בנושא חלוקת תיקים בין ראשי המפלגה, ימינה דוחה כל הצעה. בעת הזאת, ערב החלת ריבונות על יהודה ושומרון, לא להיכנס לממשלה תהיה חוסר אחריות כלפי המחנה הלאומי."