יועז הנדל: "לא אצטרף לנתניהו אם ההסכם יפסל בבג"צ"

חבר הכנסת מסיעת דרך ארץ התייחס לדיונים בבית המשפט על ההסכם הקואליציוני וקבע כי השופטים לא צריכים להתערב בפרטי ההסכם: "אם בג"ץ לא התערב עד כה - שלא יתערב עכשיו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 05/05/20 20:09 יא באייר התשפ

יועז הנדל: "לא אצטרף לנתניהו אם ההסכם יפסל בבג"צ"
גנץ והנדל בכנסת, צילום: Noam Revkin Fenton/Flash90

בצל הדיונים בבג"ץ על סעיפי ההסכם הקואליציוני בין כחול לבן לליכוד, חבר הכנסת יועז הנדל (דרך ארץ) מבהיר כי הוא לא יצטרף לממשלתו של נתניהו ללא כחול לבן וביקש מהשופטים שלא להתערב בפרטי ההסכם. 

"לא אצטרף לנתניהו אם ההסכם יפסל בבג"צ", הכריז הנדל בראיון לחדשות 12, והוסיף: "אם בג"ץ לא התערב עד כה - שלא יתערב עכשיו". ההצהרות של הנדל שוללות את האפשרות שלא תקום ממשלת אחדות, אך מקרבות את ישראל לבחירות רביעיות. כזכור, לאחר שכחול לבן השיגה 62 ממליצים אחרי הבחירות, הנדל, וחברו לסיעה צביקה האוזר, קבעו כי לא יצטרפו לממשלת מיעוט בהימנעות המשותפת וגרמו לחילוקי דעות קשים בתוך המפלגה. 

שופטי בית המשפט העליון צפויים להגיש את פסיקתם בנושא ההסכם הקואליציוני ועתידו של נתניהו בסוף השבוע הקרוב, אולם לאחר שהליכוד וכחול לבן הגישו היום (ג') הסכם מרוכך והיועמ"ש מנדלבליט הגיש חוות שאין נגדו מניעה משפטית, השופטים צפויים לפסוק לטובת ההסכם. 

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן