הרב רפי פרץ: המשא ומתן איתנו איטי אבל נגיע לממשלה

בניגוד לחברו למפלגה שר החינוך מאמין כי על אף ההידברות המועטה עם הליכוד, הוא מאמין כי הם שותפים לדרך והם יכנסו לממשלה. "המשא ומתן מדבר על מקומה המרכזי של ימינה בתוך הימין"

חדשות כיפה חדשות כיפה 05/05/20 12:42 יא באייר התשפ

הרב רפי פרץ: המשא ומתן איתנו איטי אבל נגיע לממשלה
הרב פרץ., צילום: פלאש 90. יונתן זינדל

שר החינוך הרב רפי פרץ מאמין כי מפלגת ימינה תכנס לממשלה ושהיא חלק חשוב ומרכזי בה, על אף התקשורת המועטה בינם לבין הליכוד. בראיון לכאן מורשת אמר:"אנחנו בהחלט במשא ומתן ומודה שלא תמיד אינטנסיבי. המשא ומתן מדבר על מקומה המרכזי של ימינה בתוך מחנה הימין, גם לצד נתניהו וגם לצד הימין כולו".

לדבריו מפלגתו מעוניינת בממשלה שבה הם יוכלו להשפיע על הכיוונים והדרך האידאולוגית שלהם. הרב פרץ התייחס לכך שיש להמתין להחלטת בג"ץ האם יאושר ההסכם הקואליציוני של הליכוד וכחול לבן, והאם נתניהו יהיה זכאי להרכיב ממשלה. "נחכה לפסקת בג"ץ, ואני מקווה מאוד שהוא יחליט לא להתערב בחוקי היסוד, ולא יתערב בראשות המחוקקת".

דבריו מגיעים כמעט בהיפוך לדבריו של חברו למפלגה, חבר הכנסת מתן כהנא שטען כי בינם לבין הליכוד יש "אפס תקשורת". לטענתו בליכוד לא מעוניינים בכלל שימינה תהיה חלק מהממשלה: "אנחנו רוצים להיות חלק מהקואליציה אבל אם רוצים שנהיה רק עלה תאנה ימני של ממשלת השמאל בראשות נתניהו, אז לא נהיה".