הנהלת מפלגת העבודה אישרה את הסכם האיחוד עם כחול לבן

הנהלת מפלגת העבודה אישרה פה אחד את הסכם ההצטרפות לממשלת האחדות. עמיר פרץ: ״מודה לחברי ההנהלה על האמון ומאמין כי גם חברי הועידה יאמרו כן להחזרת מפלגת העבודה וערכיה לעמדות ההשפעה במדינת ישראל״. ההסכם יובא לאישור ועידת המפלגה בתחילת השבוע

חדשות כיפה חדשות כיפה 22/04/20 22:27 כח בניסן התשפ

הנהלת מפלגת העבודה אישרה את הסכם האיחוד עם כחול לבן
עמיר פרץ בממשלה?, צילום: תומר נויברג, פלאש 90

ניצחון לעמיר פרץ. הנהלת מפלגת העבודה אישרה הערב (ד') פה אחד את ההסכם עם ״כחול לבן״ להצטרפות העבודה לממשלת האחדות הלאומית תחת נתניהו והסמיכה את יו״ר המפלגה לניהול מגעים לשיתוף פעולה פרלמנטרי, ציבורי ופוליטי בין העבודה וכחול לבן.

ישיבת ההנהלה התקיימה באמצעות תכנת ״זום״. ח״כ עמיר פרץ, יו״ר מפלגת העבודה: ״מודה לחברי ההנהלה על האמון ומאמין כי גם חברי הועידה יאמרו כן להחזרת מפלגת העבודה וערכיה לעמדות ההשפעה במדינת ישראל״. ההסכם יובא לאישור ועידת המפלגה ביום ראשון, 26/4. ההצבעה תתקיים באופן מקוון.

מי שמתנגדת להסכם היא חברת הכנסת מרב מיכאלי, שפועלת במרץ לרתום את חברי הועדה המתנגדים למהלך נגד היו"ר. אולם, מעולם יושב ראש המפלגה לא הביא להצבעה הצעה שלא עברה, ולכן ניתן להסיק שפרץ גייס לו תומכים רבים שמאסו במדבר האופוזיציוני. יושב הראש מפלגת העבודה איים על מיכאלי כי אם לא תקבל את הצבעת חברי הועידה, ולא תכנס לממשלת נתניהו ביחד עם שאר המפלגה, יופעלו עליה סנקציות קשות.