הפגישה בין נתניהו ובנט: "חיובית"

ראש הממשלה אמור היה להיפגש עם ארבעת ראשי ימינה, אך לאחר שהודיע כי הפגישה תתקיים בוידאו, הוא נפגש רק עם בנט, ובסיום הפגישה יצאה הודעה משותפת כי הפגישה הייתה חיובית, ותיקבע פגישה נוספת

חדשות כיפה יהונתן קליין, חדשות כיפה 22/04/20 19:29 כח בניסן התשפ

הפגישה בין נתניהו ובנט: "חיובית"
נתניהו ובנט, צילום: פלאש 90. מרים אלסטר

האם מפלגת ימינה תיכנס לממשלת נתניהו-גנץ, או תשב באופוזיציה? ראש הממשלה בנימין נתניהו נועד הערב (ד') עם שר הביטחון ויו"ר ימינה, נפתלי בנט, בנושא. בסיום הפגישה יצאה הודעה משותפת לליכוד ולימינה, לפיה "הפגישה הייתה חיובית. סוכם כי תיקבע פגישת המשך".

הפערים בין הצדדים גדולים, כיוון שב'ימינה' דורשים שלושה תיקים, עבור שישה ח"כים בלבד במפלגה, בשל העובדה כי כל ארבעת ראשי המפלגה - בנט, שקד, פרץ וסמוטריץ' - רואים עצמם מועמדים לתיק סביב שולחן הממשלה, ואילו בליכוד מוכנים לתת להם שני תיקים בלבד, מה שיגרור מלחמה בתוך הרביעייה בשאלה מי יכהן כשר.

בפגישה משתתפים, לצידו של נתניהו, השרים יריב לוין ואמיר אוחנה, כשלצידו של בנט משתתף מקורבו ויועצו, טל גן-צבי. במקור הפגישה אמורה הייתה לכלול את כל רביעיית ראשי ימינה, אך כשעה לפני שהחלה הודיע נתניהו כי היא תיערך בוידאו, ובימינה החליטו לשלוח את בנט לבדו לפגישה.

מוקדם יותר שלחה ח"כ איילת שקד רמז באשר לכוונות מפלגתה. בראיון לגלי צה"ל אמרה שרת המשפטים לשעבר כי "אין לגוש הימין יכולת להשפיע בשום צורה בתחום המשפט. העובדה שהתיק הזה ניתן לשמאל בעייתית מאוד עבורנו"

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן