ליברמן תוקף את גנץ ונתניהו: "אופורטוניסטים חסרי בושה"

ההתקפות הפוליטיות נגד ההסכם הקואליציוני ממשיכות. יו"ר ישראל ביתנו, ח"כ אביגדור ליברמן תוקף את ההסכם הקואליציוני וטוען: "ההסכם הקואליציוני הוא לא יותר מסידור עבודה לגנץ וחסינות לנתניהו"

חדשות כיפה משה סלע, חדשות כיפה 22/04/20 10:52 כח בניסן התשפ

ליברמן תוקף את גנץ ונתניהו: "אופורטוניסטים חסרי בושה"
ליברמן וגנץ. ידעו ימים טובים יותר, צילום: פלאש 90

הסערה במערכת הפוליטית מהחתימה על ההסכם הקואליציוני בין ראש הממשלה בנימין נתניהו ליו"ר כחול לבן בני גנץ מסרבת להירגע. מי שמתבטא הבוקר (ד') נגד הנושא הוא יו"ר מפלגת ישראל ביתנו, חבר הכנסת אביגדור ליברמן, שטוען כי מדובר בקואליציה של "אופורטוניסטים שאיבדו כל בושה".

"קראתי בעיון רב את ההסכם הקואליציוני, את האותיות הקטנות ואת האותיות הגדולות. זה לא יותר מאשר סידור עבודה לגנץ וחסינות לנתניהו" אומר ליברמן, "זו ממשלה שתגיע למימדים מפלצתיים של 36 שרים ו-16 סגני שרים, כאשר לכל אחד לשכה, יועצים, מזכירות ונהג. לזה יש להוסיף את החוק הנורווגי שיכניס מספר לא מבוטל של ח"כים לכנסת עם כל המשתמע מכך, והסעיף הכי חשוב מעון שרד למ"מ ראש הממשלה.

"האבסורד בכל זה, שעל פי ההסכם, זו אמורה להיות ממשלת חירום ואחדות לאומית למאבק בנגיף הקורונה שתכלול מענים בסוגיות של תעסוקה, דאגה לעובדים ולמעסיקים, הסרת חסמים מיותרים, תמיכה כלכלית למגזר העסקי, העצמאיים והמגזר השלישי ופעולות נוספות להתמודדות עם המיתון הקשה שאליו נקלע המשק הישראלי. לא דובים ולא זבובים. מדובר בקואליצייה של אופורטוניסטים שאיבדו כל בושה" מטיח ליברמן.

נזכיר, כי ליברמן אינו לבד. גם יו"ר יש עתיד חבר הכנסת יאיר לפיד נאם אמש נגד ההסכם, ויצא נגד מי שהיה שותפו הפוליטי ויו"ר מפלגתו, בני גנץ. לפיד טען כי החתימה של גנץ מהווה את "ההונאה הגדולה בתולדות המדינה" וטען כי "שחיתות לא מתקנים מבפנים. אם אתה בפנים אתה חלק"