יעלון נגד גנץ: "לא מתאים להיות ראש ממשלה"

יו"ר תל"ם מותח ביקורת קשה נגד יושב ראש המפלגה שלו לשעבר ותוקף בחריפות את ההחלטה של חבריו לסיעה, האוזר והנדל, לא להסכים לממשלת מיעוט בתמיכת המשותפת: "ציפיתי שהם יאפשרו לנו להיעזר במשותפת בהצבעה אחת כדי להזיז את הנאשם נתניהו. כפי שפיקוח נפש דוחה שבת"

חדשות כיפה חדשות כיפה 16/04/20 20:23 כב בניסן התשפ

יעלון נגד גנץ: "לא מתאים להיות ראש ממשלה"
צמרת כחול לבן שלעבר. גנץ, לפיד ויעלון, צילום: הדס פרוש, פלאש 90

יושב ראש תל"ם, משה (בוגי) יעלון תקף בחריפות את ההחלטה של שותפו לשעבר, יו"ר כחול לבן, בניגנץ לפרק את השותפות ולחבור לממשלה תחת נתניהו. יעלון ביקר גם את ההתעקשות של חבריו לסיעה, חברי הכנסת יועז הנדל וצבי האוזר, שלא אפשרו הקמת ממשלה בתמיכת הרשימה המשותפת. 

"גנץ לא יכול להיות ראש ממשלה. גנץ קרס. אם במקום לעסוק בקורונה הוא נותן חסינות לנתניהו אין מקום לדבר על הובלה שלו", תקף יעלון בראיון לערוץ 12 את המועמד של מפלגתו עד לא מזמן לראשות הממשלה

יעלון מותח ביקורת על האוזר והנדל, שהביא לכחול לבן: ״אני ציפיתי שהם יאפשרו לנו להיעזר במשותפת בהצבעה אחת כדי להזיז את הנאשם נתניהו. כפי שפיקוח נפש דוחה שבת".

נזכיר כי כחול לבן התפרקה לשני כמה שבועות לאחר שהמשא ומתן מול הליכוד הגיע למבוי סתום כאשר לפיד ויעלון סירבו לשבת תחת נתניהו, אולם גנץ ויעלון הסכימו. בנוסף המפלגה ניהלה משא ומתן עם הרשימה המשותפת, לאחר שבכל מערכת הבחירות הבטיחה כי תמנע מלעשות זאת.