הורוביץ לפרץ: ״אם העבודה תזחל לממשלת הנאשם, מרצ תקים סיעה עצמאית״

יו"ר מרצ תקף את החלטתו של יו"ר העבודה לחבור לממשלת האחדות בראשות נתניהו: "נתנו לך להוביל את הרשימה המאוחדת עם מרצ באמון מלא"

חדשות כיפה חדשות כיפה 30/03/20 18:46 ה בניסן התשפ

הורוביץ לפרץ: ״אם העבודה תזחל לממשלת הנאשם, מרצ תקים סיעה עצמאית״
יו"ר מרצ, ניצן הורוביץ ויו"ר העבודה, עמיר פרץ בימים יפים יותר, צילום: הותר לשימוש

יו״ר מרצ, ח״כ ניצן הורוביץ, הבהיר ליו"ר מפלגת העבודה, עמיר פרץ, כי אם מפלגת העבודה תחבור לממשלת נתניהו, מרצ תיפרד ממנה באופן מיידי ותקים סיעה עצמאית. 

״עמיר פרץ ואיציק שמולי ימעלו באמונם של מאות אלפי בוחרים אם יפרו את ההתחייבותם שלא לשבת תחת הנאשם מבלפור", תקף הורביץ והוסיף: "על ההתחייבות הזו התבסס גם החיבור עם מרצ. אם מפלגת העבודה תעשה את המעשה החמור והמביש ותצטרף כסרח עודף לממשלה המנופחת והמנוכרת של נתניהו, מרצ תבקש מהוועדה המסדרת להיפרד ממפלגת העבודה שמשליכה את ערכיה לפח. מרצ תחזור להיות סיעה עצמאית ותוביל קו אידיאולוגי חד, ברור ולא מתפשר: שמאל גאה ובטוח בעצמו".

עוד הוסיף יו"ר מרצ: "אנחנו קוראים לחברינו, הפעילים המאוכזבים של מפלגת העבודה, לא לתת יד למהלך שכזה, ולא לההתפוגג ולהיעלם בבושה בממשלתו של הנאשם, בה לא תהיה להם שום השפעה. חברינו בתנועת העבודה - בואו אתנו כדי ליצור אלטרנטיבה חדה וברורה מול שלטון הימין. זו לא ממשלת אחדות. אל תמכרו לנו את האשליה הזו. זו ממשלת שחיתות, ממשלת ג׳ובים, ממשלת סיפוח, ממשלת גזענות.

הורביץ תקף את פרץ על החלטתו: "האמנו לך, נתנו לך להוביל את הרשימה המאוחדת עם מרצ באמון מלא. התחייבת בפנינו ובפני הבוחרים שלא תתפתו להצעות לתיקים, שלעולם לא תשבו תחת הנאשם בשוחד מרמה והפרת אמונים. קראנו למצביעים לבחור באמת שלהם, וכך עלינו לנהוג עכשיו. אני קורא לכל חברי הכנסת של גוש השינוי - לחברי כחול-לבן והעבודה - הציבור לא בחר בכם כדי לתת לגיטימציה לנאשם נתניהו, אלא כדי להיות אלטרנטיבה שלטונית. אל תבגדו באמון הבוחרים״.