בנט: "כל הדיבור על תיקים - פייק ניוז"

שר הביטחון ויו"ר ימינה בירך את בני גנץ על ההחלטה להצטרף לממשלה בראשות נתניהו, והבהיר כי לא קיבל שום הצעה מטעם ראש הממשלה לגבי תיקים. שר החינוך פרץ למקורביו: מאמין שאשאר במשרד החינוך

חדשות כיפה יהונתן קליין, חדשות כיפה 26/03/20 17:37 א בניסן התשפ

בנט: "כל הדיבור על תיקים - פייק ניוז"
בנט וראשי ימינה, צילום: פלאש 90

ההקמה המסתמנת של ממשלת האחדות, בה יכהן נתניהו ראשון ברוטציה כראש הממשלה, ובני גנץ יחליף אותו אחרי שנה וחצי, מבשרת טובות עבור מדינת ישראל, אך כנראה פחות טובות עבור מפלגת ימינה, שכוחה צפוי לקטון, ונפתלי בנט שצפוי לאבד את תיק הביטחון לטובת גבי אשכנזי.

בנט עצמו אמר אחר הצהריים: "אני מברך את בני גנץ על הצעד האמיץ של כניסה לממשלת אחדות בראשות נתניהו. זה הדבר הנכון לישראל בעת חירום זו".

 מוקדם יותר דווח כי בנט צפוי לחזור למשרד החינוך בממשלה החדשה שתוקם, כמובן על חשבון השר רפי פרץ. יו"ר ימינה התייחס לנושאר ואמר כי "הדיווחים על שיח תיקים הם פייק ניוז מוחלט. ראש הממשלה או מי מטעמו לא דיברו איתי או עם מישהו מטעמי על כלום".

שר החינוך רפי פרץ אמר בעקבות הדיווחים כי הוא מאמין שיישאר בתפקידו. על פי דיווח בחדשות 13 אמר פרץ למקורביו: בטוח שנתניהו יהיה נאמן להתחייבות שלו כלפי. שילמתי מחיר אישי כבד עבורו.

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן