הפגנה, בה צפו חצי מיליון ישראלים, נערכה ברשתות החברתיות

התנועה לאיכות השלטון ארגנה הפגנה בה צפו כ-506,000, הפגנה התקיימה תחת הכותרת "נלחמים על הבית – מהבית". הפגנה נערכה כנגד נתניהו שלדעתם אינו ראוי לשמש בתפקידו כשהוא נאשם בפלילים

חדשות כיפה חדשות כיפה 21/03/20 22:22 כה באדר התשפ

הפגנה, בה צפו חצי מיליון ישראלים, נערכה ברשתות החברתיות
צילום: התנועה לאיכות השלטון

הערב (ש') התקיימה ההפגנה וירטואלית בישראל בה צפו למעלה506,000 איש מרחבי הארץ. ההפגנה התקיימה תחת הכותרת "נלחמים על הבית – מהבית" בהשתתפות הארגונים: תנועת "דרכנו", התנועה לאיכות השלטון, הברית הישראלית. בהפגנה יצאו נגד האפשרות כי בנימין נתניהו ימשיך לכהן כראש ממשלה כשנגדו קיימים שלושה כתבי אישום.

בהפגנה נאמו ראש השב"כ לשעבר, יובל דיסקין, השופט בדימוס, אליקים רובינשטיין, יושבי ראש הארגונים שהובילו את ההפגנה, פרופסור יפעת ביטון ולוסי אהריש. לטענת הנואמים האפשרות כי נתניהו יעמוד בראשות הממשלה היא פגיעה בדמוקרטיה. הם רואים לנכון גם בימים בהם ישראל מתמודדת מול נגיף הקורונה להמשיך לעסוק בנושא ו"להיכנס תחת האלונקה".

 יו"ר התנועה לאיכות השלטון, עו"ד ד"ר אליעד שרגא בנאומו אמר: "יש מחלה גרועה וסופנית יותר ממחלת הקורונה, והיא מחלת השחיתות. הקורונה תחלוף לה, עוד חודש עוד חודשיים, עוד שלושה, היא תיעלם, כמו שבאה. אבל השחיתות תישאר. והשחיתות היא זו שעלולה להרוס את יסודות המשטר בארצנו, היא זו שעלולה להרוס את הבית השלישי, היא זו שעלולה להביא את החורבן".