שר החינוך פרץ לכיפה: "אסור לתת את המושכות למישהו חסר ניסיון"

שר החינוך ויו"ר הבית היהודי אומר בראיון לחדשות כיפה, רגע לפני השבעת הכנסת כי הממשלה נוקטת "בצעדים הכי יעילים בעולם" במשבר הקורונה, וכי כחול לבן "פגעה בדגל הכחול לבן", בהליכה עם הרשימה המשותפת

חדשות כיפה מירב כהן, חדשות כיפה 16/03/20 17:28 כ באדר התשפ

שר החינוך פרץ לכיפה: "אסור לתת את המושכות למישהו חסר ניסיון"
השר רפי פרץ, צילום: נעם רבקין פנטון, פלאש 90

שר החינוך רפי פרץ (ימינה) אומר בראיון לחדשות כיפה, רגע לפני השבעת הכנסת ה-23, כי הממשלה פועלת באחריות במשבר הקורונה, וכי "אנחנו נוקטים בצעדים שישמרו על קצב ההתפשטות של המגפה. אנחנו עושים את הצעדים הכי יעילים והכי טובים בעולם, ואנחנו פועלים בזהירות ובאחריות".

למה בנט סירב להיפגש עם גנץ?

"השר יריב לוין מייצג את הבלוק ואנחנו מאוחדים בנושא הזה. בנוסף, ואני שמח שבנט ציין את זה, צריך להתנער מהאופציה של ההליכה עם הרשימה הערבית המשותפת, זו בושה וזו פגיעה בדגל הכחול לבן שלנו".

האם יש תהליכים לאיחוד הציונות הדתית?

"ראשית אנחנו צריכים ממשלת חירום לאומית בראשות נתניהו, לחצי השנה הקרובה, בלי דיונים ובלי שום דבר. אנחנו בעיצומו של משבר עצום שהוא יודע לנהל אותו. אסור לתת את המושכות עכשיו לראש ממשלה שלא מכיר בכלל את התפקיד הזה וייקח לו זמן ללמוד אותו. הוא יתגלח על הזקן של כולנו".

"הצהרנו שאנחנו לא הולכים כבלוק טכני אלא כמפלגה מאוחדת. בצוק העיתים הזה אנחנו עובדים כל אחד מאוד קשה במשימתו כדי להתגבר על משבר הקורונה, אבל אני בטוח שבמהלך אנחנו נמשיך את השיח על איחוד כולל של ימינה".