הערכה וחיזוק מנוער הריבונות להאוזר והנדל

נציגים מטעם תנועת נוער הריבונות הגיעו לבתיהם של חברי הכנסת יועז הנדל וצבי האוזר ובידיהם משלוחי מנות כהוקרה והערכה על עמידתם בלחץ הפוליטי למען ארץ ישראל

חדשות כיפה חדשות כיפה 12/03/20 22:23 טז באדר התשפ

הערכה וחיזוק מנוער הריבונות להאוזר והנדל
האוזר והנדל, צילום: פלאש 90. נעם רבקין פנטון

אל בתיהם של חברי הכנסת צבי האוזר ויועז הנדל הגיעו במהלך פורים נציגים מטעם תנועת נוער הריבונות ובידיהם משלוח מנות ודברי ברכה על עמידתם של השניים בלחץ הפוליטי הכבד בעקבות החלטתם שלא לתמוך בממשלת מיעוט הנתמכת על ידי הרשימה הערבית המשותפת.

נציגי נוער הריבונות הגיעו לבתיהם של השניים במהלך היומיים האחרונים. בביתו של חבר הכנסת האוזר נאמר לנציגים, איתן סרי ומעיין סרי, כי לא יוכלו לקבל את המשלוח, ככל הנראה על מנת שהדברים לא ייחשבו כמתנה, ואולם בני משפחתו של חבר הכנסת הביעו את הערכתם ותודתם על היוזמה המחזקת.

משהתברר כי בני המשפחה מונעים את עצמם מלקבל לידיהם את המשלוח הבהיר נציג התנועה, איתן סרי (בן 17 מרעננה) את מטרת הגעתו: "באנו לחזק את צבי על העמידה שלו על שמירה על ארץ ישראל ומדינת ישראל", אמר ואיחל להאוזר ובני משפחתו חג פורים שמח.

לביתו של חבר הכנסת יועז הנדל במושב נס הרים הגיעו נציגות התנועה, רות מסינגר (בת 17.5 ממבוא חורון), ונעה כהן (18, ירושלים) גם הן עם משלוח מנות ודברי הוקרה וברכה אותם הקריאה מסינגר על סף דלתו: "לרגל חג הפורים רצינו לברך אותך בברכת פורים שמח ולחזק את ידיך על העמידה האיתנה למען מדינת ישראל עם ישראל וארץ ישראל". הנדל עצמו לא היה נוכח בבית באותה השעה ומסינגר וכהן השאירו את המשלוח בכניסה לבית.

בתנועת הריבונות מדגישים את ההערכה בעיקר לנוכח הלחץ הפוליטי ואף האיומים המופעלים על שני חברי הכנסת הן בתוך סיעתם פנימה, הן על ידי נציגי התקשורת והן על ידי תומכי המפלגה שעל פי פרסומים שונים מפעילים עליהם מכבש לחצים אדיר.  

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן