ראשי כחול לבן נפגשו עם ליברמן: "פגישה טובה ועניינית"

ראשי מפלגת כחול לבן, המעוניינת להקים קואליציה צרה בתמיכת ישראל ביתנו והרשימה המשותפת, נפגשו עם ח"כ אביגדור ליברמן במה שהוגדר כפגישה טובה. מחר - כחול לבן תיפגש לראשונה עם יו"ר בל"ד מטאנס שחאדה

חדשות כיפה משה סלע, חדשות כיפה 10/03/20 19:22 יד באדר התשפ

ראשי כחול לבן נפגשו עם ליברמן: "פגישה טובה ועניינית"
גנץ וליברמן. "פגישה טובה", צילום: תומר נויברג / פלאש 90

האם בחירות רביעיות ימנעו? יתכן שכן. על פי פרסום ב- mako, ראשי כחול לבן, בני גנץ, משה יעלון, גבי אשכנזי ויאיר לפיד נפגשו עם יו"ר ישראל ביתנו אביגוד ליברמן, במה שהוגדר על ידי כלל הנוכחים "פגישה טובה", כאשר קואליצייה צרה בו תיקח חלק ישראל ביתנו עם כחול לבן על הפרק.

שתי המפלגות סיימו את פגישת הקודקודים, וטענו כי "הפגישה היתה עניינית וטוטבה מתוך כוונה להקים ממשלה ולמנוע בחירות רביעיות. כמו כן, מחר יפגשו ראשי כחול לבן עם הנהגת הרשימה המשותפת, ובפעם הראשונה גם עם יו"ר בל"ד מטאנס שחאדה.

טרם ברור מה יעלה בגורל פגישת כחול לבן עם המפלגה הערבית, אך התנגדות פנימית חזקה בכחול לבן קיימת, ויתכן כי תסכל חיבור של כחול לבן עם חברי הכנסת הערביים. שלושת חברי הכנסת של כחול לבן - יועז הנדל, צביקה האוזר וחיילי טרופר, הודיעו זה מכבר כי הם נגד חיבור זה, וזכו לאיום מפורש מצד יעלון שקרא להתפטרות חברי הכנסת במידה ויתבצרו בהתנגדותם.