הליכוד מאיים: נגיש תביעת דיבה נגד חדשות 12

חדשות 12 פרסמו כי ליברמן פועל להפיל את נתניהו כיוון שראש הממשלה יזם חקירות נגדו. בליכוד מכחישים בתוקף את הדברים ומאיימים בהגשת תביעה נגד הערוץ במידה ולא יתקן את הדיווח בתוך 48 שעות. "יש גבול לפייק ניוז"

חדשות כיפה חדשות כיפה 07/03/20 21:46 יא באדר התשפ

הליכוד מאיים: נגיש תביעת דיבה נגד חדשות 12
ראש הממשלה נתניהו. יזם חקירות נד ליברמן?, צילום: פלאש 90, יונתן סינדל

זעם בליכוד על הפרסום בחדשות 12. לפני דקות אחדות דווח בערוץ החדשות על כך שראש הממשלה בנימין נתניהו יזם חקירות נגד ישראל ביתנו ואביגדור ליברמן, במה שמהווה גורם מוטיבציוני לליברמן להפיל את נתניהו מכיסא ראש הממשלה.

בליכוד זועמים על הפרסום, ודורשים מערוץ 12 לתקן באופן מייד את הדברםי, בטענה כי מעולם לא התרחשו. "זהו שקר וכזב. ליברמן ממשיך עם השקרים ההזויים שלו. לא היו דברים מעולם".

בליכוד כאמור לא הסתפקו בכך ומאיימים בהגשת תביעה נגד חדשות 12. "יש גבול לפייק ניוז. עוד ניסיון מגוחך של ליברמן להצדיק את הצטרפותו לממשלת שמאל מסוכנת עם הרשימה המשותפת. תנועת הליכוד ועו״ד עמית חדד שולחים מכתבי אזהרה לדנה ויס ולמערכת ערוץ 12 שאם תוך 48 לא יכחישו ויתקנו את הפרסום השקרי על יו״ר תנועת הליכוד ועו״ד עמית חדד יגישו נגדם תביעת דיבה. מדהים שאפילו לא פנו אלינו לבקשת תגובה".

 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן