סערה במערכת הפוליטית על דברי נתניהו

הקשת הפוליטית תוקפת את ראש הממשלה, שטען מוקדם יותר על מגעים בין כחול לבן לרשימה המשותפת. "נסיונו של נתניהו להסית את הציבור כדי שיצא לרחובות ולקעקע את תוצאות הבחירות אינו לגיטימי ומסוכן"

חדשות כיפה משה סלע, חדשות כיפה 07/03/20 21:36 יא באדר התשפ

סערה במערכת הפוליטית על דברי נתניהו
ח"כ עמיר פרץ. תוקף את נתניהו, צילום: פלאש 90, הדס פרוש

המערכת הפוליטית סוערת הערב, על רקע דבריו של ראש הממשלה בנימין נתניהו. נזכיר, כי ראש הממשלה אמר מוקדם יותר הערב כי מתבצעים מגעים להרכבת ממשלת שמאל תוך חבירה לרשימה המשותפת, דברים שלא הוכחשו דקות לאחר מכן על ידי יו"ר כחול לבן בני גנץ

מ שביקש להגיב לדברים הוא יו״ר העבודה גשר מרצ, ח״כ עמיר פרץ שאמר: "״נסיונו של נתניהו להסית את הציבור כדי שיצא לרחובות ולקעקע את תוצאות הבחירות אינו לגיטימי ומסוכן. הבחירות הסתיימו והרכבת הממשלה עברה לכנסת, כל נסיון להשגת רוב להקמת ממשלה הוא לגיטימי. כל קול, בין אם של אזרח יהודי או ערבי הוא שווה"

אני מברך את ראשי המפלגות שעושים כל מאמץ להקמת ממשלה חדשה של שינוי ותקוה גם אם מדובר בממשלת מיעוט", הוסיף פרץ, "זו החובה שלנו לבוחרים שלנו, זו החובה שלנו לערכים שלנו. אסור לאפשר לאיש לגרור אותנו לבחירות נוספות.״

מי שעוד הגיבה לדברים היא ח״כ תמר זנדברג שאמרה: ״את רוב העקרונות הכהניסטים נתניהו כבר אימץ כשהחליט להגיד בקולו שהאזרחים הערבים לא שווים. לפחות סוף סוף הודה כי המשחקים המטורפים בהר הבית מסכנים את ביטחון ישראל״.

בישראל ביתנו לעומת זאת, טוענים כי היחידה שמנהלת את המגעים מול המשותפת היא הליכוד, וזאת במטרה למנוע חיבור של המשותפת עם כחול לבן. "ראינו עכשיו את רה"מ שנמצא בהיסטריה, מתחנן על נפשו וזועק שתו לי אכלו לי. גם נתניהו מבין שתם זמנו. אגב, היחידה שמנהלת כרגע מגעים עם הרשימה המשותפת היא מפלגת הליכוד".