נתניהו: "ישראל נמצאת בשליטה בקורונה, כי דאגה לכך"

ראש הממשלה מתייחס למשבר הקורונה, וטוען כי המצב בישראל טוב ביחס למדינות העולם. "מתכוון לגייס את חברות התעופה כדי לייבא תרופות חיוניות". על החקיקה הפרסונלית נגדו: "הציבור יתחשבן עם מי שפועל נגדו בציניות"

חדשות כיפה משה סלע, חדשות כיפה 07/03/20 19:26 יא באדר התשפ

נתניהו: "ישראל נמצאת בשליטה בקורונה, כי דאגה לכך"
נתניהו. מתנגד לחוקים, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

על רקע בהלת הקורונה, ראש הממשלה בנימין נתניהו מדבר בשידור חירום מיוחד, מסביר על הצעדים נגד נגיף הקורונה, וגם מתייחס לחוקים שכחול לבן וישראל בתינו מבקשים לחוקק נגדו. "אני מתכוון לגייס את חיל האוויר ואת חברות התעופה הישראליות כדי לוודא שיש לנו דברים חיוניים, כמו תרופות וחומרי גלם של תרופות. ישראל נמצאת במצב כמעט הכי טוב בעולם כי דאגנו לנהוג בהתאם. עם זאת, אנו צריכים לוודא שאנחנו ממשיכים לשלוט במצב" אמר ראש הממשלה.

בנוסף, נתניהו עדכן כי ישתמש בחופשת בני הנוער כדי לגייסו בהמתמודדות עם המצב. "המגיפה לא פוגעת בילדים ובנוער, אין לנו מקרה אחד. אנחנו חייבים לחטא מתקנים ציבוריים ולצורך זה אני הולך לגייס בתקופת החופש את הנוער בבתי הספר ובתנועת הנוער לעזור בחיטוי. אני מבקש גם מצה"ל שייקח על עצמו חיטוי של מתקנים מסויימים".

בנוסף, ראש הממשלה התייחס לחוקים שכחול לבן וישראל ביתנו יוזמות נגדו ואמר "הציבור יתחשבן היטב עם כל מה שיעשו נגד מה שהוא בחר, כולל קידום חוקים פרסונליים נגדי. מי שפועל בציניות, הציבור יראה לו שזה לא ילך לו",  אמר ראש הממשלה והוסיף, "מנסים לגנוב את הבחירות באמצעות חקיקה אנטי דמוקרטית. אני מבטיח לכם, אני לא הולך לשום מקום".

נזכיר כי החוקים שכחול לבן וישראל ביתנו מבקשות לקדם, במידה ויחוקקו, ימנעו משר הנאשם בפלילים להקים ממשלה, ויבקשו למקסם את משך הקדנציות הרצופות לראש ממשלה מכהן לעד שתיים ברצף.