רגב תוקפת: "החקיקה של טיבי וגנץ זו גניבת בחירות"

שרת התרבות זועמת על ניסיון החקיקה שנדחה בבית המשפט העליון ושביקש למנוע מנתניהו להרכיב ממשלה. "בכחול לבן אמרו שהם מתנגדים למתווה הנשיא, אז עכשיו הם יהיו בעד?"

חדשות כיפה חדשות כיפה 05/03/20 10:07 ט באדר התשפ

רגב תוקפת: "החקיקה של טיבי וגנץ זו גניבת בחירות"
רגב. "החוק הוא גניבת בחירות", צילום: פלאש 90, תומר נויברג

מפלגת כחול לבן החלה אמש בניסיון חקיקה נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו. החוק החדש שקיבלו חברי הכנסת להעביר, ביקש למנוע משר הנאשם בפלילים את האפשרות להרכיב ממשלה. עוד טרם ברור האם יחוקק החוק, שכן כנסת חדשה טרם הושבעה והחוק אינו יכול לעבור בשלב זה. 

עם זאת, הביקורת מצד הליכוד על צעד זה הגיע מיד. מי שמבקשת להתייחס הבוקר (ה') לעניין היא שרת התרבות מירי רגב שתוקפת בחריפות את הצעד בראיון לכאן 11: "בכחול לבן אמרו שהם מתנגדים למתווה הנשיא, אז עכשיו הם יהיו בעד? צריך לגנוז מיד את החוק של טיבי וגנץ. זו פשוט גניבת בחירות והפיכה, זה חוק שמבטל את החלטת הרוב" אמרה רגב הזועמת.

על הביקורת של הרשימה המשותפת כלפי הליכוד השיבה רגב: "צר לי שהמגזר הערבי לא רואה את כל מה שעשינו בשבילו. אני חושבת שהיה לו נכון לבחור בליכוד", טענה שרת התרבות אך הוסיפה , "אנחנו מאמינים שכל אזרח בישראל צריך לקבל את כל הזכויות, וגם את החובות".

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן