ראשי הערים יקנעם ומעלה אדומים קוראים לנתניהו לצרף את עמיר פרץ לממשלתו

סימון אלפסי שהוא ראש העיר ויו"ר סיעת מפלגת העבודה ביקנעם, יוצא בקריאה יוצאת דופן אל ראש מפלגתו, עמיר פרץ: "צו השעה הוא הקמת ממשלה רחבה בשיתוף מפלגת העבודה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 04/03/20 20:32 ח באדר התשפ

ראשי הערים יקנעם ומעלה אדומים קוראים לנתניהו לצרף את עמיר פרץ לממשלתו
יו"ר העבודה-גשר-מרצ, עמיר פרץ, צילום: תומר נויברג, פלאש 90

סימון אלפסי, ראש עיריית יקנעם ובני כשריאל ראש עירית מעלה אדומים, מאחדים כוחות ווראים לראש הממשלה ,בנימין נתניהו ,לפעול להקמת ממשלה של גוש הימין עם מפלגת העבודה. אלפסי הוא יו"ר סיעת העבודה במרכז השלטון המקומי, וכשריאל הוא יו"ר סיעת הליכוד בעירו. השניים דורשים  מיו"ר מרכז השלטון המקומי, חיים ביבס ,לעשות הכל למנוע בחירות ומאיימים בהקמת מפלגה אלטרנטיבית של המרכז לשלטון מקומי.


להורדת הקובץ

יו"ר הסיעות כשריאל ואלפסי: "צו השעה הוא הקמת ממשלה רחבה בשיתוף מפלגת העבודה, על בסיס קווי יסוד משותפים ומתווה כלכלי חברתי שייתן ביטוי ומענה לסוגיות שונות ולאג'נדה החברתית של מפלגות העבודה והליכוד, למען חיזוקה של מדינת ישראל".

במכתב ששלחו השניים לראש הממשלה כותבים: "לצערנו הרב, תוצאות הבחירות לכנסת ה-23 מצביעות על כך שאף אחד מהגושים לא הצליח להגיע ליעד הנכסף של 61 מנדטים, ולפיכך אינו יכול להקים ממשלה. צו השעה הוא הקמת ממשלה. עם ישראל מצפה ומייחל שתקום ממשלה בישראל ושחלילה נימנע מהליכה לבחירות בפעם הרביעית". 


להורדת הקובץ

משם הם עוברים למסר משותף גם ליו"ר מפלגת העבודהעמיר פרץ: "על כן, אין ברירה אלא להקים ממשלה רחבה שתכלול בתוכה חברי כנסת ציוניים, אוהבי מדינת ישראל והרוצים בטובתה. עליכם המנהיגים לגלות אחריות, אומץ לב ולפעול בכל דרך לכינון ממשלה בעת הזאת. צו השעה הוא הקמת ממשלה רחבה בשיתוף מפלגת העבודה, על בסיס קווי יסוד משותפים ומתווה כלכלי חברתי שייתן ביטוי ומענה לסוגיות שונות ולאג'נדה החברתית של מפלגות העבודה והליכוד, למען חיזוקה של מדינת ישראל".

בנוסף פונים שני יו"ר הסיעות כשריאל ואלפסי ליו"ר מרכז השלטון המקומי חיים ביבס ודורשים התערבותו בטענה כי אי הרכבת הממשלה מונע את אישור תקציב 2020 והעברתו לרשויות לטובת הפעילות השוטפת של המערכת המוניציפאלית, ובעיקר בתחומי החינוך והרווחה.